Baksmälla,korvfest och sängloppor. Underbart! (uppdaterad)

Igår hade Chris och jag fest, för..första gången. Nästan. Det var rejält med folk och ett jävla liv.
Detta visar också att det, faktiskt inte går att ha efst då  hon (hyresvärden) är hemma!
Men kul var det.
Celine var här en stund,m sen stack hon till jobbet. Då var jag ensam kvar med alla killar. Snacka om korvfest!
Fan va nice haha.

Fetstade  på i vanlig ording, och blev precis som i vanlig ordning onykter och...glad? :)
Vid typ ett stack vi till stan, det blev tråkiga Zätas. Mest för att man inte har råd med annat antar jag, och dans var det inte tal om i dom skorna.
Men jag hade trevligt ändå, hade ju inet vart ute i falkenberg på 2 månader! Huha


"Efterfest är inte att man går hem ensam
med någon och sexar loss. Efterfest är en och annan segöl
och bara vara tillsammans med massa andra som bara är..
"

www.nilssonrebecka.blogg.se




Men tyvärr blev det ingen eftrfest alls. Jag va så trött. Känner mig gammal Ja,


Chrisotffer ropar, får la offra mig... Kommer tillbaka till bloggen senare!

Pizza till frukost? Ja tack!


 Andreas tyckte att mitt hår var förstort och att jag skulle tunna det lite... H,m., vad tycker ni?

Mer bilder kommer sen!

















Sådär, nu har jag st'dat irodning så att det är lika skinande rent som det var innan festen började. 8 påsar med tomflaskor och ölburkar blev det. Skapligt ändå.

Pheww. NU kommer... Måendet. Fy.



Jo, sängloppor. Hur funkar det? jag tror nämligen jag råkat ut för detta fenomen. Har tusentals röda, kliande prckar. Dom kliar typ bara nä'r jag ligger i sängen. Hela ryggen och rumpan.. Hm, vad kan detta va? Chris har det inte? Det är inte nässelutslag iaf...tror det kan va loppor.. Fräscht. eller kan kvalster ställa till det så??


Nu va det pizzatime med chris lars rebecka å  mig ;) MMmmmmmmm byebye








Christoffer, Rebecka och jag gick ner till stan för att käka pizza, Jennie kom också...Finns det nått bättre än pizza sådär dagenefter?
Vi hade mysigt där vi satt på uteservieringen med alla getingar..
Sen kom Oskar, han och Chris stack. Så Rebecka, Jennie och jag hyrde film - Juno
Mysite i soffan med filtar och te framför en riktigt "feel good film"
Sen tittade vi lite i Kattböcker och i sexboken..
Silken mysig söndag! Ännu en söndag att vara nöjd med lixom! Härligt..
Sen fick jag lite bråttom hem, så jag cyklade snabbt uppför arvidstorpsbacken, och fick såklart ett mini-astma-anfall.
Men..det löste sig ;)

Så nu sitter jag här och läser allas bloggar.
Bellas, Nils, Kenzas, Gynning och Peyres. Blonidnbella är ändå bäst. Kenza är ju abra sjukt snygg.
Jag tycker tjejer är snygga. Ibland tom snyggare än killar.
Jag älskar att kolla på tjejer! Tuttar hit och dit. Ja, jisses.
Nej, jag är inte lesbisk.


Idag hörde jag nått vidrigt..
"Tarmen ramlade ut!"

Så tjejer, va försiktiga!





Madonna fyller 50 idagarna. Här är den snyggaste bilden på Madonna







Här har vi en annan snygg brud

 Elita




Här kommer bilder från den galna festen igår:



 Celine Robba Markus


 Roy, Christopher Celine Markus och Robba



 "såhär stor är den" Mattias och Chris


 Hans och Lars


 Robin spexar lite


 Daniel kom, kul!! :D Josefine är skeptisk mot det väldigt fulla vinglaset..


 Jennie...Inte alls full.. Men pooosig ;)


 Svanhild.

Kommentarer
Postat av: RL

Hej där! :D

titta in min blogg och släng en kommentar www.kolakaulitz.blogg.se



Ha det bra!

2008-08-17 @ 22:24:05
URL: http://koolakaulitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0