Confused

Undra hur många gånger jag haft ordet "confused" som rubrik i olika inlägg.
Men idag, och som många andra dagar känner jag mig verkligen confused.

Ibland bryter man ihop. Är jag mano, eller kanske shkitzofren? (så stavas det abslout inte!?)
Eller är det nåt annat som grämer mig...?

Only time can judge.


Känner mycket , men tänket mer. Magkänsla, vad fan är det?


När jag knackade på Klaras dörrar öppnade Carina..."ohno"..

-Hej jag ska träffa Bosse kl 17.
- Nej,men Liane..Inte nu igen. Han har ju semester!


(en gång kom jag dit, helt fel dag, och helt fel tid, typiskt mig)

- Ehh...Aaha., Men..jag är  typ säker.
(söndergråtna ögon och osminkad) Jag tittade upp på henne och sa..
-Okej..men vi behöver inte ringa han, för det blir så pinsamt!

Och, vips! Så stod min gaurdien angel där. Ha! Han fick en snäll utskällning av carina om att han inte meddelat att han skulle komma.. Blabla.

jag fick iaf som jag ville. Typ. Några kloka ord en ett lättare hjärta. tack!






Don´t ask. Det blir bättre. Jag lovar!






 Du är BÄST!  <3








Jag har jobbat idag, och det gick förvånadsvärt bra. Kul :) Bra jobb jag har. Coolt lixom...
Rädda andras liv lixom? Hah, hur coolt är inte det? Har ni sett Greys Anatomy? Ah, just det. Så är det.

Lovar..






Nyss ätit grillad kyckling och ätit vitlöksbröd. Mmm. Ska snart se sista allsång på skansen-avsnittet. Haha...Vadå 85 år?

Imorn är det jobb igen, 14-22
Spännande!!





Denna jackan vill jag ha :




 Så om någon har 600 spänn över så kan ni köpa den till mig.





Nu ska jag dra vidare.Have it.









Jag Älskar Dig.



C.C











Kommentarer
Postat av: Rebecka Nilsson

PHEW! Mitt hjärta stanande för en minut när jag trodde att Bosse inte var där..



Alltid <3 Puss

2008-08-05 @ 20:54:12
URL: http://nilssonrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0