Hola!

Nu är jag hemkommen från mitt underbara jobb! Idag har det inte varit fullt så underbart.  körigt och fullt med patienter överallt. (Ibland kommer det upp patienter från akuten och IVA, innan dom hemskrivna hunnit gå hem, då får vi lägga folk i korridorerna) Men sen lugnade det ner sig..Phew. Men..you know, the action is in MAVA.
För er som inte vet såtr MAVA för Medicinsk Akut Vårds Avdlening. Coolt va?

Livet är orättvist. Och ibland kan det vara svårt att tänka att "allt har en mening"
För har allt verkligen en mening så har jag så svårt att förstå varför vissa saker och ting sker...


Imorgon är jag ledig..Är föresten ledig hela helgen. WOHO, hela fucking helgen. DET NI!? Jag ska parta en massa. Har en del att ta igen.. ^^,


Sometimes I feel like
The world is against me
The sound of your voice, baby
That's what saves me
When we're together I feel so invincible

Cause it's us against the world
You and me against them all
If you listen to these words
Know that we are standing tall
I don't ever see the day that
I won't catch you when you fall
Cause it's us against the world tonight 




  
 Chris och jag på balen, lägg märkte till hur pigg jag ser ut för att ha dubbelsisdig lunginflammation och feber hahaha :)




Oj, måste dra. Ska se film med Christoffer... Uppdaterar min blogg imorgon istället. Då är det grillning hos min faster som gäller, min syster skall också vara med, KUL KUL !!


 Jag och min syrra en vanlig vardgaskväll. Roligare kunde vi inte haft.- MOAHHAHAHAHAHAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0