Höstdepp

Är jag nere, trött och deppad enbart för att hösten är kommen? Vet icke. Men jag tycker att det suger big time.
Idag svettas jag och fryser omvartannat, är överdrivet trött. Orkade inte ens gå upp.. Och mina ryggutslag vill inte försvinna trots Tavegyl. Antar att jag får näcka för Kullberg och visa mina små vackra röda prickar..Hade vart underbart om domen löd : "Jaaadu. Hm., Det här ser ut att vara loppor helt enkelt. Dags att börja städa lite mer nogrant kanske.."

Så, vad händer idag då? Jo, jag ska jobba.. Till 22. Imorgon är jag ledig. Då vet jag inte vad som händer, än.
Får la hitt på nått! Shoppa är aldrig helt fel..

På lördag ska Chris och jag hemtill Robert och Pia. Robban fyller 32!  Antar att det blir vad man gör det till, tar med mig en dunk och dansar loss på bordet lite grann..

Jag ska avsluta dagens bloggskrivande här.



 Rebecka is hot. Loveyalongtime










Vet inte rikrigt var denna bild är tagen..Eller när, men hittade den i Rebeckas blogg...


 



Kommentarer
Postat av: Rebecka

JAG ÄR MED LEDIG IMORGON!



Ps. Jag visste att du skulle gilla bilden. Puss

2008-08-19 @ 17:59:06
URL: http://nilssonrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0