Passa på..

Kan passa på att blogga nu när regnet öser ner och ingen vill vara ute.
Jag ska åka och jobba snart, nu har jag jobbat i tre veckor sen semestern slutade och det känns fortfarande väldigt bra!
Hade en liten "down-period" innan jag gick på semester..Så kan det va!

Är lite trött idag dock. Tänker en massa..

Helgen har vart tråkig. Så jävla negativ jag är.
Men, visst det var väldigt mysigt med en hel-helg med Christoffer, förengångskull.
Och Universeum var ju ascoolt, helt i min smak ;)
Men Rebecka och Emma är i Malmö, dom har varit där hela helgen och festat och shoppat och haft allmänt roligt.
Och här sitter jag, som en 50åring som inte är med på nått.
Vad hindrar mig till att göra roliga saker? Jo, pengar.
Det är pengar, pengar, pengar.
Det är såå jobbigt!
Hoppas framtiden blir lite bättre, så att jag också har råd att följa med på roliga weekendes med tjejerna!
Fasst Christoffer och jag har ändå försökt bestämma att vi ska göra roliga saker då vi väl är lediga ihop.
Han jobbar ju massa nu, så då får man väl passa på?
Jag vill inte vara singel, jag Älskar Christoffer.
Men det är självklart att man har det på ett annat sätt om man är singel.
Tex hade jag bara haft mig själv att tänka på och bara mig själv att försöja (för tillfället försörjer jag han också)
då hade jag bannemig följt med. jag är avis.

anyway, hoppas att ni hade kul! Rebecka, Emma och Bingo Rimér! Haha :D





Shit, regnet öser verkligen ner..



Igår spelade Chris och jag minigolf. Hahaa...Ja, jisses. Att han vågar ha med mig på sånt. Det flög bollar hit och dit och klubban blev aningen bucklig när jag motade den mot marken. Tror jag uttnytjade varje slag på alla banor. Nej, rikitgt så illa var det inte...Typ. Men ändå, jag höll minen och vi hade trevligt ändå. Tjurade bara en kort stund, fick en glass och var glad igen :) Sen gick vi på straden och kollade läget..
Gick bort till Chris far som numera bor vid stranden, han vill ha shuss så det fick han. Jag fick 150 kr för det, tackar man ju inte nej till :P
Efter att ha kört och lämnat av hans far, begav vi oss till "hemmakväll" (otroligt töntigt och ovant namn,än)
Hyrde "Jesse James" den lät ju sååå bra. Och Brad Pitt var med.
MEN, det va den värsta film jag sett. Nästan, Det va så ruktansvärt långtråkig och seg. SÅ FRUKTANSVÄRT.
Se den inte! Det är inte ens värt det för att Pitten är med. Lovar!


- Du har en skuld här, vill du betala den nu? *fniss*
Chris - Ja, kan jag la...
- Hehe, Ja...En skuld på en Paris Hilton film.

 Högröd i ansikten muttrar han nått om att det var jag som ville hyra den. Haha, yeah right ;)
Den va föressten också kass den filmen.



Nähä, dags att sminka sig lite kanske, ta en macka och sticka iväg...


Får se om jag skriver mer senare ikväll..


Bella, ska vi byta liv..Bara för en dag?




Understand?






 Fina flickor!



 Han är inte fy skam han :)











Kommentarer
Postat av: Rebecka Nilsson

Mohaha, One night in Paris? ;)

2008-08-05 @ 20:49:56
URL: http://nilssonrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0