Shopaholic. ORGASMERA MERA!!

OM jag hade haft pengar till annat än mat, bensin och tråkigheter. Då hade jag vart en shopaholic. Jag är säker!

Idag fick jag ett fin sms (som väckte mig) och gjorde mig på ett strålande humör!
Min lediga dag idag och jag ska shoppa!  Åtminoste titta i affärer och ta en fika ;)
Kanske kan hitta nått litet, billigt...


Wiee!

Puss på det

 Denna jacka skall jag köpa från H&M´s hemsida.





 Dessa har jag beställt från Josefssons. Fina? Fick 40% rabatt på valfri vara, och föll för dessa häststövlar. Jag kom undan väldigt billigt..Kan knappt ävnta till oktober då dom kommer..









You're so vain
You probably think this song is about you
You're so vain
I'll bet you think this song is about you
Don't you? Don't you? Don't you?











hey! Men, shit. Vilken bra dag! Rebecka kom, vi stack till stan..Rebecka shoppade jeans och jag var moraliskt stöd ;) Kollaed massa andra kläder, men jag var helt enkelt inte i mitt "shopping-moode" eller rättare sagt "jag har helt enkelt inga pengar" till massa kläder..
Nått jag inte kune undgå att köpa var "orgasmboken". Rebecka köpte samma bok..
Så eftermiddagen bestod av att dippa grönsaker och gotta sig i all rolig fakta boken hade att erbjuda..Och silka tips!

Bra tips för en orgasm :

Tänkt dig att du är klädd i lack och läder och att du är en härskarinna på en sexklubb


Eller varför inte be din parner sjunga medans han ger dig oralsex?

Hahahaha


Ja, jisses...Vi fick oss ett gott skratt!

Imorgon ska jag jobba, kanske bloggar på eftermiddagen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0