Shoppingtime!

Hinner nog blogga, lite..

Om en timma åker jag till jobbet..Och det ska faktiskt bli roligt!
Vet ju vad som väntar imorgon ;)

Fullt upp!
Imorn ska Rebecka, jag och två värvade vänner till Göteborg..
Tåget avgår..09:15 (?)
Måste kolla upp det..

Men iallafall...Sen väntar en heeel dags shopping. Nått tips på vad
man ska handla?
Vi får se helt enkelt
..Är aldrig svårt att hitta kläder i Göteborg!
VId 16-tiden går tåget tillbaka mot väskusten och jag hoppar av i Varberg
Rebecka med. Hoppas jag!
Där möter jag upp mina arbetskollegor och tar en öl.. och skvallrar! Härligt!

På fredag åker jag till Lager 157 för att shoppa loss. Hemskt mycket shopping, tål min plånne det?

Ser framemot dessa dagar..

JUST DET! Kräfskiva? ;D

Nä nu får jag begé mig..
Föresten..Vad ska man ha på sig imorn? Nått som passar för en hel shoppingdag+ afterwork?


Igår slog jag mitt perosnliga rekord med 145 st läsare. Detta är skitkul. Fortsätt läsa, och ge...kritik!






P.s Jag har ett riktig skaller att förtälja. OOoooooohh så jäffla späänande.
Hur tänker du?






Kommentarer
Postat av: A nette( svärmor)

Ja, jag är jätte nyfiken! Berätta, berätta! Pussa på min gosse.. och du, lycka till med shoppningen! Kramar från svärmor.

2008-08-27 @ 16:25:14
Postat av: RL

wie fin blogg! :)

ta gärna en titt på min om du har lust :D

ha det bra"!

2008-08-27 @ 19:40:29
URL: http://koolakaulitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0