Skall jag eller skall jag icke....?

Köpa den underbara lilla enkla, svarta klänningen jag hittade igår.
Eller rättare sagt, klänningen hittade mig, helt plötsligt drogs mina ögon till den här lilla klänning och Vips! så satt den på mig..Som gjutet. Nej, då . Men den satt lixom bra..Förengång skull.
279 svenska enkronor tycks vara en liten summa för de som kanske är aningen rikare än mig.
Men jag tror banne mig jag "unnar mig" klänningen.
Till Christoffer säger vi att den är gammal. Är alla med på det? Okej, bra. Överens!








Så till gårdagen nudå.

Igår kväll var Christoffer, Jennie och jag hos våran fatser Ickan med hennes man Ola och deras tre vackra barn, Vilma, Emil och Charlie..,
Ola och Ickan har varit ett par sen om var 15, nu är  Ickan 36. Dom har ett fantastisk hus, och tre underbara barn...
OCh dessutom en hunvalp av sötaste sort.
Ja, silken dröm va! Sådär vill jag ha det.. Sen. Wow
Vi hade askul, faktsikt. Dom är så härliga i min släkt. Alla fastrar och alla kusiner!
Vi grillade och åt ostkaka, "gubbarna" drack öl och minttu. haha..JA det var en trevligt afon, Johan kom också förbi
Trevligt..Vi var nog hemma vid ett någång tror jag....




Idag skiner solen och det gär mig aldeless....Lycklig!! Jag ska bannemig springa ner på stan och köpa klänningen..
Jag ska fan göra det asså.

Sen ska jag städa! För ikväll ska vi ha förfest jag och min man.
WOOHHHOO
första gången. Min "underbara" hyrevärd är bortrest, och för första gången sen vi flyttade in (ett år sedan) har jag kunnat bada i vårat badkar....Mmmm... Nej, det är sant. Vi har inte fått det innan.
Hon är hypperligt sträng och vääääääldigt vaksam,
Hon vet allt vi gör och har verkligen koll på oss.
Ca 3 ggr i vekcna ringer hon på och påpekar något av felen vi alltid gör... Suck. (hon bor underb oss och är gammal)
Men iaf, så man får ju passa på nu! Välkommna! ;)

När katten är borta dansar råttorna på bordet



Igår var jag med min lillasyster Nellie. Vi var hos diverse "kompisar" och hämtade Nellies kläder. Suck..
Silka..Idioter.
Men jajja. Vi fikade också ochhade ritkgit trevligt.
Jag bakade rabarberpaj och va allmänt "mammig" hahha ^^,



Men..Oj, nu får jag kila vidare...Jag hör av mig..Later

Oh, föresten.. Gillar du Greys anatomy?
Kolla då denna sidan, så jävla coolt , här står allt om den, man kan göra personlighetstest, och läsa om alla sjukdomar som nämns i avsnitten!

http://abc.go.com/primetime/greysanatomy/index?pn=index


Got to go!


Och just det....

Gratis makeup från kicks...


http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=15930 








Kände bara för att lägga upp en bild på min kompis Andreas   <3














 Såhär gott har min älskling det <3



 Här är min klänning!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0