Skäll på mig! (Jag har en sjukdom!)

Imorse vakande jag kl:09:07 ca. Av väckarklockan? Nej. Av våran hemska, hemska dörrklocka? Ja.
Varmvattnet var "minsann slut"
... Jag blir allmänt ledsen för att behöva bli beskyllt för allt, alltid. Så jag sa rakt ut, som det var, att vi knappt använde vattnet ens igår. (Va inte nes hemma)
Jo, det jag använde va : Skitvarmt vatten som jag spolade av all disk med, sen fyllde jag diskhon, efter några timmar hoppade jag in i duschen, och redan då kände jag att varmvattnet var ljummet. Så jag stängde av det emellan shamponering och balsamering (hehe, heter det så?)
Vattnet var kallt när jag skjölde ur balsamet.

Var det JAG som gjorde slut på vattnet?
Är det  isåfall inte JÄVLIGT (!!!) dåligt..
Stackars Chris fick inte duscha igår och kommer inte att få det idag heller.

Sick, säger jag bara!


Okej. Nog med det, ska till hudmottagningen igen idag. Och igår kväll säger Chris att mina utslag ser sååå mycket bättre ut. Aotch? Det gjorde dom inte igår när jag ringde. Men på kvällen å nu på morrnen kan jag se vad han menar, dom är inte liiiiika hemska somn innan. Men dom finns där. Ska jag avboka tiden?
Grämt mig för detta heeela natten.



Diska? :S


Får se hur dagen artar sig.. Ska till Varberg lite senare och luncha, det ska bli trevligt! :)













WOW nu har jag träffat en bra doktor. En gammal kvinna som visste precis vad hon pratade om. Tack Dr.Andersson!
Jag har en sjukdom som heter Pityriasis Rosea! Hon visste det direkt! Den är helt ofarlig och utslgane behöver nödvändigtvis inte komma tillbaka...Men, nu vet jag vad det är, fick kortisonkröm och..gud vad jag är lättad!
Inte för att jag trodde att det var nått "farligt" mn utslag över hela kroppen är ju inte kul..
Hon berättade att hon skulle ta ett prov..och bad Chris gå ut om han var känslig.
Så sprutade hon in bedövingen i armhålan typ å skärde lite åså... Coolt!


Fikade på Café Mignon innan besöket så jag var mätt och belåten iaf..

Nu har jag nyss hängt uppp min tvätt.
Mötte min hyresvärd där nere som förklarade att det var nått fel på apparten..
Och jag förklarade hur jag kände, att jag mår skitd¨ligt när sånt händer och jag blir så orolig så fort det är nåt, för att jag tror jag gjort fel...Hon förstod och sa att hon också tyckte att det var jobbigt när det händer sånna saker.
Ibland är hon verkligen ur-trevlig!


Christoffer ska jobba vid fyra-tiden, så då pker jag nog hem till mormor en sväng.
Är aldrig där längre och ringer Aldrig heller. Faktiskt..
Undra varför? Är det nått jag tycker är jobbigt?
Analysera mera!

Ska ju till min psykolog idag...Spännande.

Sist sa han såhär till mig :

-Liane, du har nått som inte andra har..Du ser männsikan bakom missbruket, få personer gör det.
Men du har sett vad knark gör med folk. Du såg din egen mamma och låssaspappa  fröändras så fort av detta och bli så personlighetsförändrade, därför vet du att det alltid finns en annan person bakom missbrukar-personligheten.
Det är en väldigt god erfarenhet...Efterosm du jobbar inom vården., Sånna som dig behövs.



TACK!



Jajja, idag ska jag fösöka ta mig ut och springa ett varv till..


  Skönt att drömma sig bort ibland..

Kommentarer
Postat av: alec

men hur kan varmvattnet ta slut?? bor ni i villa??



ha en bra dag. skit snygg bild du hittat..

kram

2008-08-26 @ 11:37:19
URL: http://alecstar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gillar du kläder? Bli medlem här http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=2863 och du kan få 150 kr i presentkort på H&M, det funkar :)

2008-08-26 @ 13:56:45
Postat av: Rebecka

Vilken HEMSK bild du lagt ut, du kunde bett chris dokumentera när hon skar i dig och sprutade i dig istället..

2008-08-26 @ 16:32:24
URL: http://nilssonrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0