Snart händer det...

Kvällen då alla släpper sina hämningar och sina yrkesbenämingar, då alla älskar alla och skandalerna svärmar över. Ja, yes. Medicinfesten.
För er som inte vet vad det är så är det en fest för alla som jobbar inom medicinkliniken. Det vill säga: Medcinmottagingen, Dialysen, 4c, 5a, 5 b, 5 c.
Det är en jälva massa folk!  Och dem festerna brukar bli blöta har jag hört...
Ja, nästa gång ska jag bannemig vara med i festkommitén. Det är ju skitkul att vara med och arrangera!

Igår var det fredag och jag jobbade dag. När jag kom hem var jag arg och trött och gick och la mig direkt.. Vakande vid halv sex nånågng. Pheew, det var prcis vad jag behövde!
Blev bjuden till Josefine, där Rebecka va.. Robin & Emma kom och vi åt tacos.. Mysig fredag!

Joseifne skulle jobba och Robin&Emma gick hem..S¨å min bästis och jag gick hem till mig. Christoffer kom hem, och vi spelade poker. Texas hold ém med marker och alltid. Jippi!


Nu sitter jag här och väntar på att orken ska komma till mig. Måste ju sminka sig och dona innan man ska ner till stan..
In på systemet och fixa dricka för kvällen, sen vidare för att köpa en present till Robert som fyller 32!




Du lurar bara dig själv, tro mig. Du är naiv och destruktiv i ditt tänkade. Jag förstår mig inte på dig....




Igår hade jag en riktigt rolig dag på jobbet! Det är underbart att man har så bra arbetkamrater, som man kan skratta och skojja med. Silvia made my day! Haha..
Det är ju sktivikgt vem man jobbar med. Har man arbetskamrataer som man inte trivs med,s å trvis man inte med jobbet heller..
Det är både negativt och positivt att det har sån stor inverkan på om man trvis eller inte..




Be strong!




Läser boken "snabba cash" nu, nån som läst den?



Saknar min mor...Har inte pratat med henne på ett par veckor.. Tänk att det är så?
Vi bor nästan grannar och ses aldrig..
Jag orkar bara inte ibland...Hade vart kul om hon ringde mig nångång iofs..



Ibland känner jag mig splittrad. Eller..rätt ofta. Jag är en splittrad människa och kommer nog alltid att vara...




Uppdaterar senare!




 Såhär såg min pappa ut!











The greatest you
The greatest me
We have found the greatest chemistry
The greatest touch
The greatest kiss
What came to be is the greatest wish
The greatest show
The greatest song
The greatest words
The greatest all night long
Baby your love stays constantly on my mind
This is the best sex I' ve ever had

























 Robert, Chris bror om vi ska hem till ikväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0