To Do

Denna vecka kommer att bli en bra vecka, får vi tro

Imorn ska jag till Varberg, gå i affärer och äta lunch på nått mysigt ställe med Chris
Efter det är det hudmottagningen igen, denna gång ska jag träffa Dr: Karin Andersson, med underläkare. (två doktorer skulle kolla på mig så det måste vara den kombon?)
Spännande..mina utslag..Ja, dom går väl lite upp och ner. Nu är dom rätt lugna. Typsikt.

Iallafall.

På torsdag ska Rebecka, Caroline (från 4c) och jag till Göteborg för att kolla glittriga saker till Medicinfesten
- Glitter & Glamour-
Ska leta boa till Gerd osv. . Vid 17 tiden börjar After Worket på Beer n Bar i Vbg! Fan vi nice..

På fredag ska jag till Lager 157 och shoppa loss, om det finns möjlighet.. Fått höra att det mest är skit där. Är det så? :S

På lördag..Är jag helt enkelt öppen för förslag :)


Ps idag var det skitbra på jobbet . Tills man skulle gå. "ryckte in" för att hjälpa en kär doktor ;P
Anyway.. När jag ko hem var jag skitförbannad. på vad? I dont know. Skitsur och ilsk!
Det luktade rytten tonfisk ända ner i trappan pch när jag kom in var sängen obäddad och disken stog överallt.
USCH! Jag är ett jävla städfreak asså.
Så jag blev typ hysterisk, sket i att ta av mig skorna och gjorde en "fem-minutare"
Bäddade, plckaed undan allt, la kuddarna fint i soffan, dammsugade upp det värsta. Voila´!
Sjukt jobbig människa är jag... Stackar Christoffer. Verkligen...
Kände mig fortfarande rastlös och arg så jag drog på mig mina "träningskläder" (en plyshdräkt som är grå, med hål på hela bena och tandkrämsfläckar...+ man ser fetare ut i den)
Iaf. Jag sprang! Kände lite bröstsmärta.. Vilade, tog pulsen och sprang en meter till. ja, här ta vi en meter i taget..
HUHA!


Sen åkte jag till Ica för att "titta på saker".
Enligt Chris är jag sjuk.
Men ja, jag åker alltså till Ica för att fönstershoppa.
Kom ut med wettextrasor och nudlar... Betaldade med mynt, Fett pinsamt.


Men, okej. Lön imorgon. Jippi. eller hur?


Nu ska jag hoppa in i duschen..

Ha en bra kväll.

Här kommer fina bilder på brudar jag vill se ut som.


 Britt Ekland, HELT NATURLIG! Inga fyllda läppar här inte. (50-60:tal)


 Britt igen., Nu på gamla dar är hon med i Peta och brinner för att hjälpla de utsatta djuren. 10000 + för det


 Claudia Shiffer 90-talet


 Kate Moss

 Christy Turlington


 Kate Moss


Jag har alltid vart väldigt facsinerad av supermodeller. Ända sen barnsben ... Faktiskt.



Kommentarer
Postat av: Anonym

super snygga supermodels :)

Trevlig blogg !=)

2008-08-26 @ 15:40:42
URL: http://originellt.blogg.se/
Postat av: Anonym

lager 157 har riktigt fina grejer oxå! =)

2008-08-26 @ 20:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0