Underbara Söndag! (Uppdaterad!)

Vaknade halv nio av att solen sken..Underbart! Vände mig om och kände hur solens strålar värmde över hela min rygg samtidigt som jag låg i Chrisotffers famn och sniffade på hans hals som fortfarande luktade Armani.. Mmm, detta skulle komma att bli en bra Söndag.
Och det blev det!
Efter att ha legat och gosat/sovit, gick jag upp vid tio-halv elva.. Satt mig vid datorn en stund för att kolla alla bloggar osv, sen drog jag på mig mina kläder och cyklade ner till Stålboms. Brunch med tjejerna, snart en söndagstradition? :)
Vi fikade och..Skvallrade...Oh ja!
Lite skitsnack blev det med, det gick ju inte att undgå när offret kommer så tätt inpå, lixom..


Btw, hädanefter är jag Mel B ;)


Vi satt på Stålboms i timmar...Sen tog vi en promenad längst ätran, till Herting för att hämta min bil.
Väldigt dumt av mig.. Aldrig mer ska jag köra då jag druckit dagen före!

Bilen stod på Herting för att det var där Chris och jag spenderade kvällen igår. Mat och dryck.. Mumma.
Dock kände jag mig..Ung?
Förfest var det inte, mer...Parmiddag med tre par. Med barn.
Efter en flaska vin var det dags att ta sig hem.. Lite missförstånd antar jag att det blev, för vi fick gå hem i natten.
Tur för mig att jag tog med mig vinterjacka och tights!


Imorn är det på´et igen. Jobb kl:07:00... Huha..

Nähäpp, nu ska jag snart ner till Gröna Affären och köpa cola för dom sista slantarna.
Tur att det är löning på Tisdag!



Christoffer jobbar extra idag. Hos min morfar. Jag tycker lite synd om Chris nu. Får lite dåligt samavete...här sitter jag och tackade nej till att gå in extra idag (blev förfrågad) Så får han slita.. Och han jobbar dessutom heltid.
Men men, det var valfritt ..Antar att jag är hemmfru dem resterande 25%

Puss på det!

Föresten vad har ni gjort idag, kära läsare? Kommentera lite... Blir roligare så..Lovar!



 Sjukt snygga vänner, Josefine, Emma, Rebecka och Celine


 Emma


 Rebecka


 Celine Josefine










I'm gonna get dressed for success,
shaping me up for the big time, baby.
Get dressed for success,
shaping it up for your love

No No No

Yeah Yeah Yeah

I'm not afraid,
a trembling flower,
I'll Feed your heart and blow the dust from your eyes
and in the dark things happen faster,
I love the way you sway your hips next to mine.





Kommentarer
Postat av: Malin

Kika gärna in på min blogg! Försöker hinna med nytt sminktips varje dag! "Dagens Sminkning" brukar vara poppis att följa :) Kram Malin

2008-08-24 @ 16:04:33
URL: http://www.metrobloggen.se/merlyn
Postat av: Rebecka

Härliga bilder!

"Jag är såå ledsen för att jag inte fick med min kamera.."

2008-08-24 @ 22:58:09
URL: http://nilssonrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0