Up&Downs

Antar att man kan ha up&downs i det mesta. Typ jobbet, förhållandet, vikten, känslolivet, pengarna. Allt.
Just nu är jobbet Up. Jag jobbar mycket nu, men det känns så jävla bra! Ont i ryggen, men wattafack jag har ett jobb.
Kul att känna så va?
Men bloggen hinner jag inte att lägga tid på, och för att få en bra blogg måste man anstränga sig?
Blondinbella och hennes Nils, har morgonmöten om vad dom ska ha för tema och vad dom ska skriva om i sin blogg.
Tänk om min blogg blir mitt liv. Jag vet ändå inte om jag vill det...


Idag ska jag ha brunch med mina tjejer (haha, silken töntig,tjejig fras!)
Så det är snart dags att göra mig iordning. What to wear? Jag har helt ärligt bara ett par jeans.
Är det inte tragiskt? fykatten.
Som ni säkert vet har ju jag försörjt mig själv och min sambo. I Ett år!! Kläedr, hyra,el,telefon m.m..Mat!
Ja, jisses. Rena himmelriket kommer det att bli snart ;)
Ska till Lager 157 den 28. Hohooo., då ska jag bannemig hitta ett par jeans.

Näää. Jag har nog inget mer att komma med.

Kanske skirver sen!

 My love




 Pappa och hans pojk



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0