Liane, Liane..

Idag känns alltid bättre. Vet inte varför. Men nu känns alltid lixom lugnt igen.
Jag vet fortfarande ingenting, men det lär jag få svar på.
Allting tar tid, och bara tiden kan utvisa oss.
Ingenting har hänt och ingenting är "dåligt"
jag har tydligen bara fått kontakt med mitt egna känsloliv "efter att bara ha brytt mig om andras" ??
Ja, jisses. Så var det med det.
Som sagt. Vå får se. Jag vet inte ens vad saken gäller. Jag blev bara lite..Ledsen.,
Och...Konfundersam.


Idag ska jag jobba igen. Undra vad som händer idag? Blir det ett nytt hjärta för någon?
Action!
Hanna är på semester, det är lite tråkigt. Hanna livar upp! ;)
Men dessa underbara vikarier då? Dom är SÅÅ duktiga och jag vill pussa på dom allihopa!
Man ska inte tänka "ohno, un kommer sommarn å alla vikarier"
Det är nästan enbart positivt, Vi har unga, livfulla glada vikarier hos oss. Dom höjer verkligen stämmningen om nån!
Kul .
Tråkigt är att min chef ska sluta. Jag tycker det är astråkigt. Hon är fantsatiskt bra och hade riktigt bra mål för MAVA.
Hon kämpade och var stark, men ledningen var emot henne. "förändring är negativt" tycker vissa.
Synd Agneta, du är bäst!

Hon gillade nog inte att jag ringt facket bakom henne rygg bara. Haha, men what to do? Jag vill ju ha mer chash! Så, jag ringde facket en dag, och nämnde min fjuttiga lön. 3 dagar senare ringde dom upp. Nu har du 17000 i lön.
Wow, bara sådär?
Så jag strök över 16600 på mitt anställningsbevis, och kladdade dit 17000, lämnade in det till Agneta som var tvungen att skriva på. Kul tycker jag. Kände mig lite tuff ;)
Föresten, den lönen är på en heltid, och jag jobbar bara 75%. Så tro inte att jag är rik.
:P


Christoffer skall också jobba idag, kväll han med. Vi kanske ska ner till stan strax och käka nått innan jag åket. Får se.

Jag saknar socialt umgänge. Har bara jobbat i tre veckor, men känner mig redan lite osocial... Detta får det bli ändring på!

Blondinbella är bra, hon är faktiskt  det. Hon har två företag och hennes blogg är värderad till 5 miljoner. Hon är 17 år.
Sjutton år! Hatar att hon bär päls (såklart) där tycker jag att hon är helt pantad, och att hon är moderat och rik. Hahha, men hon är duktig. Som fan. Häfitgt. Alla har fördommar om henne, men läs hennes blogg och få en egen uppfattning.



Nähäpp. Klä sig kanske?



Förresten! Vi var på universeum i lördags. Sååå mysigt.



 Nellie med Apan


 Chris

 Talking to me? Chicco


 Nått geggigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0