Bloggarjävel.

Redo?

Jag skrev ett såå lång blogg-inlägg igår. Och bra var det med.
Självklart hände det något med datorn och allt försvann! Typiskt.

Berättade bla om min härliga "shopping-torsdag"
Upp med tuppen, fixa, dona, hämta, flänga.
Pheew. Kl 09 rullade tåget iväg från Falkenberg station.
Destination : Göteborg!
Påvägen hoppade Caroline och Charlotte på.
Alltså bestod gruppen av Rebecka och mig + dessa två nya vänner
Härligt värre. Men på shoppingfronten var det torka...Hittade ingenting först.
Vi kom gemensamt fram till att det säkerligen var föda vi saknade!
Så vi käkade världens buffé och sen kunde vi fortsätta letandet efter glittriga klänningar..
Några sådana blev det inte för min del, men lite annat smått och gott fick jag med mig hem ;)
Bla en tröja och en kofta. Antar att det var därför shoppandet låg i lä. För att höstklädrna kommit.
Ingen vill väl att hästen redan ska va här!



                                                            
Charlotte                                                       Caroline                                                         Rebecka




Vid fem tiden var Rebecka och jag i Varberg. Ramlade in på Beer & Bar där mina kära arbetkollegor va..
Beställe käk och alkoholaltiga drycket.
*Vips* och man va inne i dimman. Huha. Vi had roligt på After Work och det var kul att
Rebcka fick vara med .
Vi blev hämtade av en Paul vid tio tiden?
Ramlade in på nästa hållplats - Harrys.
Där var vi tills det nästan var folktomt. Men trevligt, jajjamensan!
Hanna fick vi dumpa hemma för hon va "trött"  Haha

I natten gick vi hem, småfnittrandes och lulliga.


                         

Vaknade tidigt dagen därpå..Jippi, äntligen till Lager 157.
Kom la iväg vid tolv. Mormor, Jan, Nellie, Chicco, Chris och jag.
Familjeutflykter är väl härligt!?
Lager va inte så mycket att ha.. Hittade lite baskläder och så.
Christoffer shoppade dock en del (hans favvosyssla)
Äntligen kan vi handla kläder! Ingen av oss har köpt mer än 4 klädesplagg på ett helt år.
Så Chris fyndade Jeans och annat..

Christoffer har inget körkort än. Stackrn har haft det sjuukt jobbigt med det där körkortet..
Men nu så, e han snart på det igen. Kämpa!
För att få upp hans sug lät vi han köra halva vägen hem.
Gick bra. Stannade i skogen och fotade lite med . Stannade kanske mest för
att Chicco fes så alla kräktes på varandra, typ






Så det var den fredagen, slocknade vid 23-tiden, utmattad av all shopping.

Igår strapserade jag ner till stan. Till systemet, sen luncha med Rebecka och Celine.
Råkade "springa på" ett par byxor.. Hm
Nu får det snart va slut med shopping! MEn fifan va underbart det känns.

Vi har tillochmed Gästabuds-skinka hemma!
Då är man rik


Vart var jag? Jo, Lördag.
Rebecka och jag skulle sola.
Vi skrämde upp oss rejält inna vi hoppade in i solariumen, tex "luckan ramlade ner en gång", "solariumet gick inte att öppna så nån satt fast"  M.m mm.
Så när Rebecka solade först satt jag så fint på stolen jämte och vaktade! Haha...



 



Sen hem till Jennie som skulle vara barnvakt i Fegen, därav lånade Rebecka Jennies
lya under kvällen. Vi sminkade oss , förjade mitt hår (nåja, nån nyans ljusare kanske utväxten blev. Kanske.)
Men iaf, hade allmänt trevligt och vinet försvann snabbt ner i våra magar!

Spelade "hur fan visste du det"
Sjukt roligt spel!
Sen kom Tobias, Jane och Peter upp. Sen kom Emma B. Nice'
Shottade lite och spelade spel.

In på zätas, "jobba lite" torka lite blod på en stackrs tjej som föll osv.
Annars var det ingen action.
Träffade på gamla polers. . Ja, jisses, stackars dom. Men men
Stack in till Falkenberg..Rebecka..? VAr är hon?
"Hon spyr"
Det ante mig, fort som fan letade jag reda på henne och trots kräket
var hon lika glad ändå. Härligt!


Så det var min helg. Hur var eran?


Tack, du anar inte hur mycket det värmde..


Nu sitter jag här inne, fasst solen skiner. Fy, jag boorde verkligen..
Får cykla ner till Ica och handla potäter sen. Ska laga till en gammal favorit- Fläsk och löksås. Mumma 






Din perversa jävel. Du är fan sjuk i huvudet. Hoppas du aldrig får barn!





Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag spydda faktisikt inte, jag var bara och andades frisk luft, sen tillbaka in igen. =))

2008-08-31 @ 19:49:57
URL: http://nilssonrebecka.blogg.se/
Postat av: Patrik

Daaeeemn, Peter är där ju!

2008-09-05 @ 22:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0