Zombie...

Efter sjätte och sista jobb-dagen för denna vecka, känner jag mig halft levande.
Vi har det rätt så tungt nu.. Så igår fick jag agera syndabock och ringa in någon.
Men tack Anna för din insats! (hoppas du får kval-övertid nu, som jag...Lovade)

Iallafall. Nu är veckan äntligen över, och jag är glad för det.
Var mindre glad igår när mina vänner slått ihop sig för att umgås och dricka öl
(En aktivitet jag tycker om att vara med på)
Jag satt här, hemma.- En lördagskväll. Ensam. Christoffer var på fest, längst upp på gatan.
Stundvis hörde jag sorlet av glädje när musik och skratt blandeades igenom mina väggar och in i mina öron.
Suck. Hur ska jag kunna sova? Oj, sedär. Bara 7 timmar kvar tills jag ska vara på plats igen.
Så jag tog ett glas vin, från tertapaket som stått i kylen..hela veckan. Hm, antar att det var jäst.
För småfnissig tänkte jag "ett till"
Så sant som det var sagt. Ett jäst glas vin senare studstade jag in i sängen och hade en härlig helikopterfylla.
Haha, är man desperat nu?  ÄR det såhär det ska va när man är gammal?

Chris ramlade in vid ett-två tiden nångång.  Jag var då fortfarande vaken.
Jippi. Klockan fem ringde klockan flrsta gången, gick upp halv sex. Underbara liv!

Lisa, min sköterska för dagen försov sig idag. Inte bara jag som va trött. Phew. :P


 Såhär kom jag in genom dörrarna på jbbet...








Igår brunchade jag med flickorna, innan jag skulle iväg och jobba. Det var ritkigt trevligt. Det är sånt man ska göra!
man kände verkligen att man haft sin dagliga kvot av socialtumgänge och skvaller. Härligt!
Rebecka följde med mig hem och vi borrade upp en tavellist-hylla. Hon är en pärla...:)
En RIKTIG pärla.

 Josse Emma Jag





Imorn ska jag kanske sola solarium, städa och...tröffa Johanna. kanske.
Vi får se hur dagen artar sig.



 Det här är den enda bilden jag hittar på Johanna , och den är tagen 05...NOLLFEM!
Jag är sjukt gammal..Mitt gamla ragg kom visst med på bilden också. Simon. Käck pojk!

Någon som har tips på enkla dagsutflykter man kan göra med sin BF? Haha..



Oj....duschen kallar!



Svartsjuka är inte lätt. Inte på några sätt. Alla har vi våra ex...Eller ska vi kalla dom "lik i garderoben".
Alla har någongång känt på den sjukaste sjukan. Svartsjuka. ..
Jag lider med dig/er.





Det finns ¨många svin också. Manipulativa och schitzhofrena. Din tid kommer nog också, flicka lilla!


Påtal om svartsjuka. Haha..
Christoffer ringer från sitt jobb och frågar något. Jag undrar vem han jobbar med (eftersom jag känner dom)
Han svarar att han jobbar med  Emma..
jaha, vem är det?
Jo det var en ung tjej, "rätt så söt. Blond..."
Aha, jag föröskte se om jag visste vem hon var, vi är trots allt lika gamla..
Hur ser hon mer ut då? Känner jag henne?
- "hm, jag vet inte..Nja, hon är väl..vältränad, rätt så kort."

Suck. Skitsamma, jag vill inte veta hejdå hadet så jävla bra på jobbet.
HAHAHA., så enooooormt töntigt av mig. jag erkänner. Är jag ensam i världen om att vara "sån"?
Nej, jag är inte det! Skönt för mig.








Jag hittade denna nytagna, vackra bild på min halvsyster Jennie. Är hon inte vacker??







Jennie och hennes kille, vi ska på fet hos våran fatser nästa fredag, Jag chris hon å Johan. CVi ska grilla. nice








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0