ÄCKLIGT!

Fyfan vad jag mår illa. Läste en artikel på aftonbladet idag (http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2946548.ab)
om två romiska tjejer som drunknat i Italien (i Italien verkar romer vara lika värda som judar var i tysklnad undern andra världskriget)
De två flickorna hade varit ute i havet och badat, sedan hade det kommit vågor och flickorna behärskade inte situationen, så dom skrek på hjälp. INGEN hjälpte dom!
Tillslut hade några badvakter hört skriken, och försökt rädda dom..Men dom var döda.
Badvakterna la sedan flcikornas döda kroppar, på stranden, mitt ibland folket...Men vem störde det? Det var ju bara romer..

Cyniskt bevis Händelsen inträffade vid Torregavetastranden 
Här ligger flickorna döda, i bakgrunden ser vi två solbadare som njuter av strandvädret.


Är det inte sjukt? Hur i helvete kan det gå till såhär? Jag förstår det inte..Inte alls. Men det är såhär fientligt det är i världen.
Raser hit och dit...MÄNNISKOR DÅ? Barn. Detta är så sinnesjukt och äckligt att jag, avslutar här. jag kan inte skriva mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0