Att cykla 2 mil i motvind? Underbart!

Och kräftfestival blev det!

Jag var egentligen såå osugen. Klockan var halv sju och Josse ringde och sa att vi skulle ses om timme. Oh no!
Då satt jag i bilen påväg hem från mormor efter att  ha avnjutit en god middag.
Christoffer jobbar och det är så tråkigt att äta själv. Det är föresten så tråkigt att han jobbar överhuvudtaget.
Iallafall, jag förbättrade sminket och drog på img min lilla "marissa-jacka", satt upp håret i en slarvig knut och cyklade iväg. Josse och jag möttes på vägen, vi skulle möta emma vid bankomaten utanför ICA.
Josse kom då på att hon glömt sin plånbok och cyklade tillbaka, jag skulle stanna och väntapå Emma.
Jag frös, mycket.
Emma kom aldrig.
Nä, då hade hon ringt till Josse och sagt att ohn väntade utanför Jennie! Josse trodde så klart att jag var med Emma utanför Jennie, och vise versa. Så där stod jag.
Ibland känner man sig så betydelselös :P

Vi gick upp till Jennie och jag drog i mig ett par glas vin innan avfärd.

Oh, sen var det dags., Vi cyklade och vi cyklade..Och vi cyklade.
Vi cyklade helt enkelt tills vi nästan stupade!
Men färden var en del av festen.


-Jag måste ta mitt astmaspray
-Asfalts-spray, vad är det??
-Nej Astmaspray!
- Asfalts-spray, är det sånt man sprayar framför cykeldäcket så att man glider mycket fortare på gatan?





Likt fjortisar stannade vid på en lekplats och drack upp våra sista droppar. Nostalgi!
Vi cyklade vidare och kom äntligen fram, In i öltältet, värmen, festen..Oh vilken ljuvlig stäming!
Som grädde på moset kom Christoffer fram och överaskade mig med en blöt kyss på kinden.
Gissa om jag blev rädd, för jag visste ju inte att det ar han¨!

Ooh, in i dimman. Dansar till låtar som "sommarnatt", "flockorna på TV2" m.m
Allt var precis som det ska vara!

Cyklade hem igen, och det gick fort!
Det blev faktiskt en väldigt lyckad kväll..Fylld med nostalgi och berusning...


Josse Josse var hungrig!


 Jennie i pausen




 Mm, Äntligen mat!

 Josse och jag!


 Jag!






Nu ska jag till Josse och äta lunch. Vi ska laga nån kyckling i ung och antagligen se ett vänner-avsnitt eller två,
Mysigt!





Uppdatering!



Josse och jag handlade på coop, och hon lagade maten.
Kyckling i ugn med grädde, champinjoner, lök och timjan. Supergott!
Men jag stannade inte så länge dock. Mormor ringde och frågade om jag inte vill följa med
dom till Båstad och fika.
Jisses, jag som aldrig tidigare varit i båstad, har nu varit där två gånger på en och samma vecka! Wow
Christoffer slutade kl:14 idag så han följde med, msyigt. Vi fikade på Café utiskten. Och utsikt det var det.
Supermysig söndag!
Vi körde massa småvögar hem och kollade på massa fina hus. Drömma bör man!!

Väl hemma i Falkenberg stack vi till Fish&Chip-bussen. Jag åt friterade lökringar  och magen är nu i obalans:S
Men gott var det.
tack kära du <3


Aj, aj. Jag vill inte klaga eller tycka synd om mig själv men..Min fot. Det blir värre och värre..
Jag har Hallux Valgus. Nån konstig fot-åkomma. Och jag är säker på att det är för jag tryckt ner mina så stora fötter
i alldeless för små och nätta skor.
"ska man va fin får man lida pin"
Hallux Valgus går iallafall inte att bota och jag ångrar de flesta skolval jag gjort. Men men. Dags för nya tider med inlägg och jävligt fula skor? Äsch..Men läs och lär! : Ha aldrig försmå skor!

Du? Hur tänkte du där? Jag vet ditt bästa. JAG VET! Du borde veta du också. Gör ett bra val, förengångs skull

Nu har jag och min älskade duschat, antar att TV:n väntar...ah, silken underbar söndag! Så borde alla söndagar vara.
Fasst det blir ju vad man gör det till, right? ;)


Imorgon blir det kanske en powerwalk på morgonkvisten?


Got to go. Ha det fantastiskt. Ses i dimman ;) Haha

Rebecka <3



None

Älskling och jag.
Gammal bild som jag hittade här..






Klickade runt lite ¨på favoritsidorna och hittade bla dessa undebrra klänningar på www.betseyjohnson.com

  Underbar!


 Söt en sommarkväll..




Kommentarer
Postat av: Rebecka Nilsson

1) WOW! Du har en blogg!

2) Du fångar läsaren, det är kul att läsa om dina bravader.

3) Jag vill också dansa till sommarnatt och flickorna på tv 2.

4) Nu ska vi leva livet! :)

2008-07-13 @ 19:17:00
URL: http://nilssonrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0