FEST

Älskade, underbara bloggläsare!
Jag har slarvat med min blogg..
Man får inte vara stressad när man bloggar, för då blir det en osammanhängande text med mssvis av stavfel!

Men, Jag är stressad! Idag, och..föralltid?

Iallafall. Sminkat mig och duschat nu, efter några timmar på stranden..Helt underbart! Nyansen i ansiktet är typ lilaröd. Njae, riktigt så illa är det kanske inte. Men vafan är det här med att bränna sig, varför ska man alltid göra det? Man pinas av att ligga och pressa i solen och sp vet man, innerst inne, att man ser ut som en jävla kräfta påå kvällen-
Hoppas dock att det röda lägger sig lite, för snart..snart..ska jag på fest! En MÅNDAG!
Det är after work och jag ska äta mat och dricka öl på bodegan med mina arbetkompisar. Efter det är det förfest hos Peter, sen vidare till Oscars. Så kvällens bravader äger runt i Varberg!
Woho. Hoppas bara att Josse och Rebecka kommer också! Hoppas!!

Oj, sressad som fan, ska gå om en haltimma. Eller är jag stressad? Det berors på...Ska jag låta h¨ret självtorka och va krulligt så är jag inte stressad. ,men ska jag föna å platta är jag redan seent ute. Krulligt it is.

Okej , Got to go!

Inhandlade en söt klänning som jag ska ha på mig...grr ;)



 En söt Christoffer.

Kommentarer
Postat av: Ann

Nu har jag gjort en länk på min vilande blogg till dig, i hopp om att få upp din läsarstatestik.. haha

Kram

2008-07-30 @ 11:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0