Köttfärs och hästskit

Idag har det vart en helt fantastisk dag!
Visserligen har jag jobbat..Och det är ju som alltid, jobbigt..Specilellt på helgen..Såklart.

Hade samåkning med Hanna...Hon skulle bli något sen, så jag satt ute och våäntade på henne när vi skulle hem..
Hon kom ner till mig i abretskläderna och sa att hon bröt av nyckeln i skåpet (där ALLA hennes vitkiga grejer låg. Pnegar, bilnyckel mm)
Så Arne (Rosieis särbo) kom och bröt sig in i skåpet. Tur där!
Vid fem var vi redo att åka...Körde inom Rebekca och tig ett dopp vid Petters brygga med henne och Katta.
Iih underbart, men lite kallt.

Hanna och jag körde vidare till henne, där hon lagade mat och bjöd på en cier. MUMMA!
Satt mest och tjatade massa, massa skit. Härligt det med ibland!

Sedan satt vi till stallet (äntligen!) hon har sin häst där..Tillsammans med massa andra hästar...Ohc hon skulle ta in alla. Pch jag är typ rädd för hästar, men det va skit mysigt. Älskar landet mer än nått. Min dröm är att bo lite utanför stan, ,med hönor..och massa katter. Ja, för katter fanns där med. Dom var mer intressanta än hästarna ( älgarna?)
Respect

Ledde in Vincent till hans bås (ja, sjukt, men han heter Vincent)
Sen körde Hanna hem mig..
Upp imorn igen och jobba...Åker vid 06.00 flör att hämta upp Hanna..


Nu ska jag sova. Underbara Lördagskväll!!

 Min Vincent


Nu kom Chris..God natt


Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0