Singing in the rain?

Njaee, någon kräftfestival blir det nog inte idag. Det åskar massor och regnet öser ner!
Inte helt underbart att kanna regnet piska mig i ansiktet. Stannar nog inne ikvall men fest blir det? Jajjamensan!
Inhandlade det goda, men ack sa beruskande vinet idag pa formiddagen...Och jisse var fullt det va i stan, 100/tals bilar overallt! Och med mitt hysteriska bilhumor kande jag att det var nog inte ens vart att forsoka mer *efter att jag pekat finger at tva karringar och tutat pa en gubbe) skulle precis kora ut, och dar stod en ledig parkeringsplats. tur?

Var pa hundutstallningen och det var trevligt, en massa fina hundar och gud va sugen man blir!

Party time!

But what to wear?


Love you Chris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0