Star *

Smått bakfull slog jag upp min grumliga ögon. Klockan var då halv tio och jag bestämde mig för att hoppa upp direkt istället för att ligga och dra..Satt mig vid datorn och läste blondinbellas blogg. Oh why?
Ingen aning. Antar att det är så bisarrt att jag bara måste läsa om hennes liv. Hon är så ung, så framgångrik. Kan man känna annat än avund? Samtidigt som jag känner lite agg mot henne. Vad vet hon egentligen om livet?
Hon har aldrig behövt sätda, för det har städerskan gjort. Tex.
Mhm, tacka vettja den hårda skolan. Men vart tog den mig?
En dag ska jag bli frmagångrik jag med. Som kändisarna i Båstad ungefär. Mumma, det var riktigt ögongodis vill jag lova. Daniel DaSilva, Matte och Ekwall stod och hängde på Pepes Bodega.. Grr!

Ja, Rebecka och jag stack till Båstad idag. Jag kände lixom inte för att slösa bort ännu en fredag på att toffla.
Vi hade riktigt trevligt, vi och stjärnorna...

Igår drack vi vin och lyssnade på Sahara Hotnight, Josse, Marre, Rebecka & jag. Trevligt som attans hade vi. När vi bestämde oss för att gå ner tillstan för veckans popquiz, kom regnet. Men vad gör det? Väl på Harrys var det helt fullt.. Vi fick stå, men hade trevligt ändå. Popquizen gick ju sådär, men men. En vinflaska och två öl senare vinglade vi hem i natten...

Nu måste jag sluta för nu kom Christoffer hem.

Imorn är det kräftfestivalen som gäller.

Ses i dimman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0