Supa, röka, knulla?




Godagens kära blogg. Jag har märkt att det här med arbetsliv konkurerar mot mig och min blogg.
Jag har varken tid eller ork att blogga när jag kommer hem från jobbet, åtminstonde inte nu de här första jobbdagarna efter semestern. Snacka om att ha blivit förslappad..

Igår tog min kära sambo och jag oss en promenad. Vi var båda extremt slut i benen..Varför? Vet inte. Orkade inte promenera mer än ner till falkmanska för en fika. Fika? jag?....Ja, en kaffe blev det iaf.
Gick vidare ner till gamla stan efter att vi smalt på oss lite kraft och koffein.
Och..wow..Jag vill flytta. Jag vill så jävla gärna flytta härifrån. Tänk att få bo i gamla stan?
Det är så gammalt och orört på utsidan, men en toutch av modernism på insidan. Me like.
Gammalt och nytt, det är min grej.
Jag tycker faktisktinte att det är så där underbart med allt i vitt, blankt..kanske en släng av grått eller svart.
Jag gillar personligt. Ett hem ska präglas av perosnlighet av de som bor där. Som mitt hem? Right :D
hade kanske varit trevligare med en lite mer modern kök..och badrum.


Från det ena till det andra...



Tänker på när jag var sådär 12-13 år. Folk tappar hakan när man berättar vad man gjort.
Nu är min syster i den åldern och hon är aldeless för vuxen. Hon är som jag var.
Och sån ska man inte vara när man är så ung. Ingen annan av mina vänner va sånna?
Möjligtvis Jenny då, såklart. Det var ju Jenny&Jag.
Men men. Att dricka och göra allt det där man inte får..Är för tidigt. Man fattar itne hur illa det kan gå.
Och vad ska jag göra nu då? Som storasyster..Vad ska jag säga?
Jag försöker vara psykologisk och tänka ut bästa möjliga svar.
Men istället blir jag arg, så arg. Men det är ju för att jag är orolig.
GAH , det är SÅ svårt.
Kan ju inte förbjuda någon att göra vad den känner för. Men snälla, jag kan aldrig acceptera det.
Det är inte okej. Än. 


 
Var smart. Du behöver inte bevisa någonting, du är omtyckt för den du är!







Jag ska jobba idag. Börjar två. Sitter här för att fördriva tiden, och för att jag inte vill städa...


Skirver kanske sen.


Popquiz på torsdags?

Det sägs ju att vädret är på väg ;)







Du ber om ursäkt, och jag godtar den. Tur att jag inte är långsint..För det du gjort, det var verkligen över gränsen.
Jag önskar, trots allt, er lycka till. För bebisens skull..Tänk på det liv ni satt till världen. och gör allt för att barnet inte ska få den uppväxt ni själva haft!







Äta nått? Hm, jag är hungrig...Ska se om det finns en knäckemacka eller två ;)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hej! Vi har inte pratat på en dag och jag är inte alls uppdaterad. Har K och J bett om ursäkt? Det var fan inte illa.. Why?!



Okej, ring mig, Jag är vaken! :)

2008-07-23 @ 15:30:25
URL: http://nilssonrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0