Tankar

OJ! Vilken kväll det var igår! Josefine, Celine , Rebekca och jag åkte till Varberg för att se Lars Winnerbäck och Miss Li! Fantastiskt bra..
Celine hämtade upp oss vid sex, sen satt vi vid fästningen och drack diverse alkoholhaltiga drycker och njöt av...vädret? Njae, mer stämningen kankse;) Gick in vid åtta, såg Miss Li sen Lasse.
Jag kunde ju iallfall några låtar utantill..
Det blir som någon slags berusningen när man är på konsert. Man lever, musiken lever, stämingen är alltid så underbar, alla diggar, klappar och sjunger med. Det är som en liten adrenalinbomb för själen, helt enkelt. Jag Älskar konsterten. Och jag har vart på en del, som är...Oförglömliga. Sahara Hotnoght, Amy Winehouse, Babyshambles, Billy Talent..Mfl.

Men okej, vart skulle jag komma?
Att min semester, trots det dåliga vädret ändå varit helt okej. Man ska ju lixom inte klaga. Och det gör jag verkligen inte, jag är ju en av de lyckliga jävlar som fått semester.

Detta har jag hunnit med 

Varit i Grekland
Kräftfestivalen
Båstad, två gånger
Fikat massa
Sett Lars Winnerbäck och Miss Li
Haft trevliga Vinkvällar
Lärt känna grannen
Popquiz
Mysig picknick
Suttit uppe hela natten och druckit öl och pratat strunt

Alltid nått va? Grekland var höjdpunkten!
Saknas gör : Campa, Liseberg, brofästet, stranden, Borås djurpark? :)

Festival, festival, festival..Det är väl egentligen sommarns höjpunkt? Men av helt praktiska själv har jag inte kunnat i år. Och jag känner mig lite gammal. Men så underbart jävla kul det är med festival! Lyckos er som kan !
Själv ska man på Rix FM-festivalen med lillsyrran ikväll. Hurray!


Jag tänker så mycket. Är det för att jag bara är hemme och har tid att tänka? För när jag jobbar stänger jag verkligen av allt vad tänka heter. Då är jag 100% inne i jobbet. Men nu. Suck. Ibland kommer verkligheten ikapp mig.
Jag har det så bra nu. Så jävla bra. Varför klarar sig vissa? Jag önskar att alla kunde klara sig, som växt upp i en missbrukarfamilj. Varför klarade jag mig och inte du?
Vad ska man göra när folk mår dåligt? Jag finner inga ord för hur hårt det hugger till i min mage varje gång jag hör nått nytt om ditt mående. Jag vill ju så gärna hjälpa dig..
Om du bara visste...

Jag Älskar Dig



  Här är min starka, kära mor! Drogfri sen 2 år tillbaka nu. Underbart



Det onda för alltid något gott med sig ändå? Heter det så..?
Tänk så mycket som hänt under två årstid. Och vad som hade hänt om Mamma inte dött och återupstått och fått hjälp. Hur i helvete hade det vart då?

Jag är en kluven människa


HAHA! Så sjukt.  Mini-Me (han i Austin Powers, dvärgen) har blivit sviken av sitt ex. Hon la ut en heminspelad porrfilm som han medverkar i. Usch. Vet inte om man verkligen ska skratta åt det, men dug vad sjukt det ser ut!
http://www.aftonbladet.se/nojesliv/klick/article2778351.ab

Och det är tacken för att man ställer upp? Min lillasyster tycker att det är pinsamt att gå med mig och Chris så nu ska hon inte med. Scuk va trött jag blir!!



jag tror jag återkommer till bloggen lite sneare. Min blogg ska inte vara en tråkig blogg med massa depp.


Ooops nu ropar Christoffer. han ligger och läser boken "SEX-som jag vill ha det"




Förlåt för mina slarviga inlägg. Har som vanligt alltid bråttom när jag ska göra nått.
Christoffer och jag gick en promenad idag, sen har vi bara käkat.

På tal om boken "sex som jag vill ha det". Jag rekomenderar den starkt! Den ger en många nya ideér  och det är allmänt roligt att läsa om så mycket snusk! För den är rejält snuksig;)
Abby-Lee är en pseudonym och hon skirver som i en blogg.
Hon berättar om sina vilda sexäventyr, fantasier och erövringar. LÄS DEN!

Måste berätta om den heta vakten igår. Eller het och het. han hade sådär möörka ögon som man kan drunka i. Jag var inte beredd på detta när jag skulle gå fram till honom att fråga vad det kostade att komma in på VIP stället framför sceneen (inte bakom).

Så när jag drunkat i hans ögon frågade jag:

- Vad Krävs det för att komma in här? (jag smekte även hans biceps)

- Hur många är ni?

- Fyra....

-Gå in!


Yes, silken tur. Nu fick vi stå längst fram, helt gratis! tack kära vakt ;) How mutch do I own you?
haha!

Oj, nu ska vi nog kila!

Tack alla läsare för att ni ...läser. Smickrande .
Amtar att ni alla kommer från Rebecka blogg ha? :D

www.nilssonrebecka.blogg.se
LÄS DEN!

Men svik inte mig bara för att hon skriver bättre ;)




 Nellie och Jag

Kommentarer
Postat av: Din vän för evigt; Rebecka

Haha! Har du fått upp dina läsarsiffror? ;)



Vi ses i Halmstad, jag ska dit med min syster. Och hm, vi har väl kommit på att vi inte är så pinsamma ändå, för vi ska gå med varandras kompisar.. ;p



Puss

2008-07-17 @ 17:30:29
URL: http://nilssonrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0