Uppe med tuppen! (uppdaterad)

God morgon. Jag har semester. En vecka till..
Jag är ledig idag, men är uppe nu! Klockan var inte ens sju när jag gick upp.
Inte dåligt va?
Chrsitoffer jobbar idag, så jag blev väckt.. Men det är lugnt, var ju rätt så pigg.
Då kan jag ägna hela förmiddagen åt att städa, så är det gjort!

Oh, det är rätt roligt att ha en blogg. Tänk om man hade växt upp och levt som blondinbella?
Då hade jag kanske haft lite fler läsare..
Det är nått lockande med hennes livsstil. Hon har det där som ingen annan har. (pengar?)
Det är knappt att man förstår hur folk kan leva så. Medans andra sliter ihjäl sig för ett par tusenlappar.
Men..Nej, jag är inte alls avundjsuk..(!?)

Oh, nu ska jag kolla runt lite the world wide web och se om jag kan hitta nått skvaller.

Be right back ;)






Nu är klcokan snart två och Christoffer och jag ska åka till Willys så vi får handlat lite.

Läste en artikel på aftonbladet om en "menskopp" som man stoppar upp när man har mens, så samlar den upp mensen och på kvällen tömmer man den, tvättar den och stoppar in den igen. Hur jävla äckligt är inte det då?

http://www.aftonbladet.se/kvinna/article2895337.ab

  Såhär lycklig blir man om man använder en menskopp. Den kan användas upp till tio år. Fantastiskt va? Eller ska man kalla det ohygeiniskt? Men vad gör man inte för miljön? Ih. Jag pantar hellre burkar, det är mitt bidrag för miljön. Och källsorterar. Cyklar gör jag ibland också, väljer en del ekologiskt också för den delen. Men menskoppen kan hon trycka upp där bak istället. FY!




Ikväll ska jag bjuda min kära pojkvän på picknick ute vid näset...På en liten udde i havet. Mysigt.



Såhär ser jag ut idag.








Uppdatering

Idag har jag haft en mysig dag..Städat en del, diskat och sånt. Sen åkte Christoffer och jag till Willys för att handla...När vi kom hem städade jag ur kylskåpet, torkade av osv...sen fyllde vi kylen. Underbart!

Efter det ringde mormor och var desperat efter en ny tunika för Jan (morfar) råkade göra ett brännhål i hennes andra, fråga mig inte hur.. För att jag körde köpte hon ett par skor till mig, på rean. Ett riktigt fynd må jag säga!

 Svarta med vita blommor + öppen tå.






Som sagt skulle jag överraska Christoffer ikväll;) Det blev picknick på en supermysig lite udde utanför näset. Ett riktigt smultronställe! Han blev  överraskad och glad:) Hade med mig grillad kyckling, vitlöksbröd och vindruvor. MUMS! Vi satt där i flera timmar och myste och tittade på havet.





På dessa stenar fick vi klättra över för att komma ut till den lilla udden.. Christoffer ramlade i. På rikigt. HAHAHA, men mest med hela benet typ...Stackarn...<3


 Äter kyckling





man måste ju ha en dagens putfit me ;) HAHA. Jag, fattig. Äger ett par jeans. Men man kan ju alltid låtssas..eller...typ drömma. Idag leker jag med tanken att jag kanske är Elin Kling.  Jag hade haft samma kläder som hon om jag bara haft råd, jag lovar ;)

 





Nu ska vi dippa grönsaker.


ses i dimman ;)

Love!!


P.s Ha aldrig sex utomhus. Man är aldirg helt ensam. Inte ens på en öde udde. Bara ett tips


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0