Sunshine

 Mjaauuuu. Vincent står här jämte mig vid datorn, trycker sitter ansikte mot min arm och mot mitt ansikte. Hans blöta nos slabbar ner mig...Kurrar högt gör han med.
Är han  horny?
Jag har ju kastrerat han, men jag vet inte..

Jag sitter inne i väntan på tvätten..
Man glömmer bort/väljer bort alt viktigt som måste göras (fasst det är varmt ute) Såsom att diska, städa, dammsuga mm. Det är dessutom rötmånad och extra viktigt. och jeeesus silka dammråttor som dykt upp. Detta är mitt prov. Kan jag överleva en kvalsterchock? Spännande..
Men suck, ingen diskar väl när solen gassar in genom fönstret?

Jag är oherhört glad över att jag fått såna fina dagar nu när jag vart ledig så mycket..Känns nästan som att jag fortfarande har lite semester. Jobbat två dagar denna veckan. And thats it. Avundjsuk? Jag vet.
Jobbar imorn på dagen med, så då kan det gott regna lite. Haha nädå.

After Work ja. Det hade vi i Måndags. Silket ös!
Började kvällen på Bodegan..
BEställde in en STOR och god pizza..Mmm. Drack några bärs och samtalade med mina kära arbetkollegor!
Gud silket bra gäng vi är!
Blev dock tillsagd att dämpa mig och kände mig då som en liten flicka som skämdes. Pratar jag så högt? Jag får la hålla käften då, tänkte jag. Men edt var svårt. Vi kacklade på massa. ja, roligt var det.
Gick vidare till Peter. Han och 14 tjejer. Haha. Snakca om att vara tuppen i hönsgården!
Bjöd på Ouzo och drack vin. Härlig blnadnin av olika sorter (lika härligt dagen efter?)

Porblemet med kvällen var, som vanligt, hemgång. Jag befann mig i Varberg och kom inte hem.
Hade inte heller nån lust att gå genom stan själv till Jeppe och sova på golv med jackan som filt.
Men som tur var stannade Helene kvar ätt längek, så jag åkte med henne hem,.
Jippie

Alla andra stack till Oscars. Tur för dom att dom kunde komma före i kön. Men då hade vi redan gått och den kostade fortfarande 120 spänn.
Vi stack till Bodegan igen., Lisa, Helene, Ida och jag.
WOW där var det gratis drinkar!

Vid två var jag hemma, kröp ner jämte Chris som var glad att jag kom hem.
Med ett leende på tänkte jag "jag älskar mitt jobb"

ZzzzzZZzzzzzzzzzzzzzz


Nähä, tvätt, har du behagats vara klar snart?



Skvaller från en säker källa? Hmm...Intriger.

Who is fukcing who?


På mina lediga dagar ligger jag mest i mormors trädgård. Där gör det inget om man har lite mullimull på magen och försmå bikinitrosor för att rompan blivit föör stor. På skrea går det inte ann. Där tycker jag deflesta ser väldigt vältränade och "chica" ut. Roligaste var nog tjejen som föröskte se sexig ut...När hon gick med stilletklackar i SANDEN! Hahaha

Idag vet jag inte vad det lir, jag e rätt sugen på stranden ändå. Eller kanske Petters brygga?
Jag åker till mormor så bestämmer jag mig senare.




Igår var vi vid Jockes olycklplats. Både Rebecka och Josefine kände Jocke, så att dom var där och la blommor.
Det var fruktnasvärt. Mina känslor väller över, man blir så berörd. Det är inte meningen att ett så ungt liv ska tas ifrån jorden.. Tänker på alla anhöriga och alla hans kompisar. När en så ung männsiak dör så är det så många som blir sörjande, Falkenberg täcks med en dimma av sorgsenhet. 
Vila i frid!






Nu ska jag kila ner och se om tvätten är klar.
"Det var ett jävla tjöt om den tvätten.."


I helgen blir det nog både universeum och borås djurpark. Mysigt!


Party imorn?




Besviken, ja...



























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0