Vad händer idag då? (Uppdaterad)

Klockan ett kommer Rebecka hit och då drar vi ner till stan för att lösa in Lars Winnerbäck biljetterna!
Jippi! Imorn är konserten och jag längtar.


Den vackraste stunden i livet var den när du kom
och allt var förbjudet
och allt som vi gjorde den stunden vill jag göra om
för det ekar i huvet'
och det blod som jag trodde var stilla det fick du att rinna,
den uppgivna röst som jag nyttjat så illa fick du att försvinna


Jo, jag ringde läkarn igår för att få reda på provsvaren på allergitestet. Det visade sig vara kvalster-allergi...Suck.
Det innebär att jag måste dammsuga varje dag. Vilket iochförsig behövs här. Min kära katt fäller ett och annat hårstrå.
Jag visades mig vara lite allergisk mot katt, gråbo och gräs. Dick inte björk, som jag tidigare trott.
Så allergi tablett varje dag, kortison-nässpray och ögondroppar, sen är jag fot for fight igen ;)

Nähäpp.. Dags att dammsuga nu då!

Tjipp!


Känner hur det spritter i min kropp när jag tänker på att börja jobba. Vill inte







Uppdatering


Jag har nån slags städmani ibland. Måste måste måste bara dammsuga..eller torka av diskbänken m.m. alltid innan jag ska göra något också, eller innan jag ska möta någon.
Rebecka och jag skulle ses vid  ett. Men jag var ju "bara tvungen" att dammsuga och damma...Och diska..först.
Äsch. Men vi kom iväg iallfall. Ner till stan, hämatde ut våra biljetter..
Josefine kom också, så vi tog en fika på uteserveringen på falkmanska...underbart...Och onödigt..Men ack så gott!
Vi gick runt lite i skoaffärer. Rebecka shoppade ett par skor och Josefine lyckades hitta två underbara skor. suck.
Man kan ändå inte kalla det ren och skär avund. För jag kan unna mina vänner flera par skor...flera tuusen. Men visst känner jag shoppingbegäret? Ohja.

Väl hemma bjöd jag på kyckling-gryta. Mums.

Nu är allt som det ska...Jag sitter här och ´Chris vid TV:n. Om en stund byter vi plats. Hur kul är det?
Ska tipsa om ett parti poker istället;)

Jag känner mig så..Otillräcklig. Jag mår så dåligt, för att du mår dåligt. Hur och vad ska jag göra? Jag älskar dig så, snälla prata med mig? Det är så svårt...så svårt...Och du är så..Ung.


Imorn gäller det! Lars Winnerbäc!
Och jag har redan planerat vad jag ska ha på mig..Härligt;)


Tur att Josefine inte åkte till Liseberg idag!

 Rainbow, liseberg.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2909038.ab





Nu ska jag kolla nyheterna Hörs iimorn!


Tjipp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0