Bonjour!

Inatt kom vi efter många om och men hem från Paris,,
Paris, som för mig är den vackraste staden i världen!
Så mycket vi fått uppleva och så jävla roligt vi har haft.. Obeskrivbart!

Jag har nyss vaknat.. Så nu ska jag äta lite frukost och ta mig en riktig kopp kaffe.
Antar att jag uppdaterar senare, nu när vi har internet och allt.

Ljuvligt!





Japp, så  ser det ut.. Och om du tittar riktigt noga kan ni säkert se mig där nånstans på toppen,
Yes jag gjorde det. Jag besteg eiffeltornet, med hiss. Det var en bitterljuv känsla. Höjden var
fruktansvärd och jag fick reda på att jag hade höjdskräck. But it was totally worth it.




;)



Kommentarer
Postat av: Anette

Välkommen hem igen! Och vad roligt att bredbandet är igång igen..Jag har saknat dig JÄTTE mycket!!!!!!Kram

2008-11-25 @ 13:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0