Free Falling

Såg på "sanningens ögonblick" häromveckan då Linda Rosing var med..
Hon fick frågan om hon, i början av sin blogg"karriär" skrev sina egna kommentarer.
Hon svarade Ja och sa "det gör väl alla".
I blondinbellas blogg läser jag samma sak, att hon skrev kommentarer om sig själv i sin egen blogg
..Då hon utgav sig vara någon annan.
Är inte det sjuk? Det fenomenet är helt främmande för mig.
Gör ni sånt, kära läsare?

Idag har jag jobbat mellan 14-22. Jag hade bara två patienter så det var ju helt okej.
Rätt långtråkigt faktiskt. När man inte ens får gå in på dom "rena" salarna när man är "grå"
Ja, sjukhustermer kanske det är. Men nått ni inte kunnat ungå är väl hysterin kring VRE?
Silken skit va? Man blir ju helt förvirrad..
Iallafall, jag hade min kära student med mig.. Wiie, vad roligt det är!
Det stärker verkligen mitt självförtoende att ha en student, nån jag kan forma hur jag vill, moahha.
Nej, men att få lära ut. Det är coolt. Hon är ju såå duktig och jag älskar att ge henne uppgifter
som att få ta EKG själv m.m. För jag ser hur glad hon blir av det. Kul kul.


Efter jobbet svängde jag in hos Emma och Robin en stund.
Där var Andreas och alla guys.
Jag kan aldrig mer kolla Sebastian i ögonen igen så det kändes lite krystat,
annars var det trevligt. Stannade inte länge dock..
Nu sitter jag här, ensam hemma med ett glas vin och popcorn. Är det inte underbart?
Christoffer jobbar men kommer sen. han är la för duktig!!? :D

Nähä. nu ska jag snoka runt lite. Kolla lite kläder och sånt...


Ha det bra, pusshej





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0