Härlig helg!

Gårdagen blev trevlig.
Josse kom och vi köpte hem glögg och pepparkaksdeg.
Blev några havlbra pepparkakor, men de mesta blev skitfula och äckliga, haha.
Pepparkakshuset är jag dock riktigt nöjd med! :)
Efter timmar av bakning spelade vi lite poker och drack vin..
Idag sov vi länge för att sedan äta en riktig söndags-frukost!
Efter det stack vi ner till stan. Wow, det tar verkligen bara två minuter att GÅ till stan.. Hätligt.
I stan hade hela Falkenberg samlats för att se julskyltningen. Chris och jag
gick och strosade för att sedan möta upp Mamma och Mormor på Falkmanska..

Underbar söndag, härligt att inte vara bakis...

Min lillaystser Jennie fyllde 19 år igår, så vi åkte förbi
idag för att säga grattis i efterskott...
Jag missade ju att det var överasskningsfest för henne igår. Jävligt synd.
Hade väldigt gärna vart med på den.

Nähä, nu ska jag krypa ner i soffan med en skål nudlar..
Mumma!


Rebecka... Svara!








Snygg va!!?
Jennie






















Jag är en sån  där tjej som alltid envisas med att klippa sin egen lugg en gång vartannat år ungefär.
Aldrig har jag lyckats, ALDRIG!


Här kommer lite exempel:






Här är mitt första försök att klippa mig själv. (i sketen, blå tröja)
Detta var några dagar före ett skolfoto.






Här är ett annat försök till lugg , haha




Det här är det värsta lugg-frösök jag gjort.


Tack gud för att du gett mig en uppenbarelse. ALDRIG MERA LUGG.
för vet ni hur nära det va? Nära att jag klippte av den innan idag?
Ni vill inte veta. Phew.






Detta är den bästa luggen ever, 2005




Kommentarer
Postat av: Rebecka

Som ordförande i klubben "Vi som tror att vi kan klippa lugg men blir alltid lika förbanande på oss själva när vi är färdiga!" hälsar jag dig mer än välkommen, så sätt igång, klipp den!! :)

2008-12-01 @ 19:53:35
URL: http://nilssonrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0