I`M BACK!

Haha! Kära blogg, jag har varit mycket dålig på att uppdatera den sista tiden.
Detta beror på flytt och ett bredband som är kraftigt försenat! Sitter hos mormor nu och skall snart köra till jobbet.
Jag kan altlså inte följa med mina tjejer på halloweenfest i GBG ikväll. :(
MEN! Jag var i Göteborg igår,. på Sticky fingers och såg Vains of Jenna. Kul med hybris!
Gotta support our rockstars från the little town FBG.
Iaf, vi rockade loss och jag hade riktigt kul!

Oh no.. Måste sluta nu...tiden rinner iväg.

Flytten har gått bra, lägenheten är nästan iordning och jag är LYCKLIG!


Livet känns prettyokeynow.




Ska se till att komma hit och uttnyttja datorn oftare!


PUSS förfan PUSS




 xoxo

Kommentarer
Postat av: sessan

Hej!

Jag är intresserad av att köpa ringen du köpte på aktion. Jag är beredd att betala lite mer än vad du fick ge för den. Hör gärna av dig till mig på

caroline[email protected]

MVH/Caroline

2008-11-04 @ 17:09:17
URL: http://sessansally.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Har du köpt en ring på auktion? :S

2008-11-06 @ 13:52:10
URL: http://nilssonrebecka.blogg.se/
Postat av: Anette

NÄÄ, ingen dagboksnotering idag, heller! Suck, nu måste du snart skriva nåt(eller koppla in ditt internet!) Jag saknar dina mysiga rader..Ha det bra och hälsa Christoffer! kram svärmor!

2008-11-17 @ 17:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0