Lördag

Nu har jag handlat hem lite pyssel inför kvällen..
Det blir alltså ingen utgång, som jag hade tänkt mig.
Ikväll blir det istället pepparkakshus, glögg och annat mys :)
Har ju ändå vart i Paris, så någon gång får man offra sig och
vara hemma med maken. Haha :D



Rebecka är i gbg med Emma B, dom ska va med  Markus och hans pojkvän.
Roligt va! Sen ska hon till Tjörn, Rebecka asså.
Hoppas där finns en fårpläs och en brasa..;P


Idag har jag putsat fönster, dock inte mina egna, som dessutom
var såå mycket sketnare än dom jag putsade!
Putsade gamla Tyras fönster.
Tyra, den där gamla släktingen, som ingen vet vem hon är släkt till, egentligen.
Och jag som är en så snäll själ kan inte bara lämna henne åt sitt öde.
Hon är 92 år och har en begynnande demens. Stackarn,
Så hon har blivit min lott för min kära mor är inte så intresserad av att hjälpa gamla människor.
Jag är där omkring två ggr om året och putsar fönster.

Jag skulle putsat hennes fönster häromdagen egentligen, men när jag kom dit
började det ösregna så det bli kaffe och kallprat istället.
Och två gånger på en timma påpekar hon hur tjock jag blivit!!
Hallå, är det SÅ illa. Jag kommer ju rulla fram om det ska komma såhär smygande.
Jaja, jag är stärre än mina slanka små vänninor, men är det SÅÅÅ illa?
Va., herregud., Jag har ångest som det är med min sambo-kilon.
Så inatt drömde jag att jag var för fet för att bli gravid.
Och inte nog med det., jag tjatar om min vikt, ändå så köper jag en kexchoklad på willys. VAD ÄR FELET?
Någon som känner igen sig, tacksam för svar.

Skämtåsido.
Fasst snart är det dags för den där jävla träningen, och den där jälva "nedskärningen" på allt gott.

Usch och fy!



Nämen gud här sitter jag och alla stakar ska upp..


Nu får jag nog försöka ringa lyftcenter så dom kan förflytta mig från stolen till soffan




Förrsten, jag är en riktig allätare. Nej inte gällande mat, utan musik.
JAa älskar musik, av alla sorter. Allt från hårdrock till Edith Piaff. Är det inte underbart?


Nähäh got to go.








Min bästa vän <3

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Det är SÅ roligt att du kommit igång att skriva igen. Det är här vi håller kontakten och koll på varandra, underbart! :)

Vi kan väl höras snart i veckan va? Bra!

Bästispuss!

2008-12-01 @ 19:52:09
URL: http://nilssonrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0