Sömnig!

Kan man ta igen sömn? Antar att det inte blev så mycket sömn i Paris..
Gudars vad jag är trött. Min biologiska väckarklocka väcker mig alltid innan tio i vanliga fall. men nu
vaknar man inte förens kvart över tolv. Fan, nu har hela dagen gått och jag är stressad!
Sitter här med alla räkningar i en hög och ser i mitt huvud har alla kläder, julklappar och
inredningsprylar sakna flyer iväg.. Fan. I hate being poor. Nu får jag snart bli som folk "ska va"
ovh börja jobba dom där 100%.
Men vem ska då hinna städa, laga mat och diska? :)

Ja, silket dilemma va!

Nähä, dagen får jag la ta som den kommer, härligt!

Jag skulle ringt till Bertil på bilverkstan så han kunde reparera mina skärsarmlagringar,
men jag har ingen lust + att det kostar 500.
Fan va tråkig utgift!



Nähä, vad är nästa mål? Nästa resa? Hm, nått varmt med Christoffer...
Italien är det bra?




Nu ska jag äta frulle. See ya














Ser ni jag har laxbiten I MUNNEN. trodde ni alsdrig va? första gången jag käkar lax, och det gick ju itne av för hackor det inte


Kommentarer
Postat av: Moni

kikar in o säger hej, hoppas du får en bra dag??, kramizz

2008-11-27 @ 13:08:53
URL: http://monkann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0