walking like a dog?

Hello!

Idag tillbringades eftermiddagen på Ge-Kås. Yej!
Handlade rekord billigt -300 kr. Gick förbi heeela inredningsavdelningen..
Fick handlat lite julklappar så nu har den värsta stressen lagt sig.
Nähä klockan är halv ett och här sitter jag.. borde kanske sova, snart.
Imorn ska jag jobba igen, och är redan trätt på den här VRE-skiten. Trots att jag vart borta en vecka!


Vad är det som händer?
Bakom min rygg och utanför mitt förstånd. Jag borde veta bättre,
jag fattar man orkar inte riktigt. För vad ska jag göra åt saken?
Hur gör man?

Jag vill nog aldrig bli tonårsförälder.


Jennie och jag kom  övernes om att vårat prat om långa promenader inte "bara skulle vara prat"
vi skulle ut och gå, en timma tre gåger i veckan minst.
Men jag torr inte ens det hjälper. Hjälp jag vill bli smal snart.


Bloggen är ju knappast anonym men jag skricver väldigt öppet och så ändå, tycker jag.. ibland?
Men folk vill kanske inte läsa om tråkigheter....
En blogg som är rolig att löäsa då är : www.metrobloggen.se/sexiness





Puss

Kommentarer
Postat av: Ann

Jag tycker inte din blogg är tråkig, har längtat efter att du ska få igång ditt internet. Jag åker till Thailand (förhoppningsvis) på torsdag nästa vecka. Du kan gå in på mintur.se och söka på himpavimpa, där kommer jag att skriva lite och lägga upp lite bilder, om du vill alltså! Ha de bra så länge och kram på dig!

2008-11-28 @ 06:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0