Do you kiss on the first date!!?

Wow, idag när jag vaknade mådde jag bättre än på länge!
Vet inte varför, men ska försöka behålla känslan..


Jobb idag med och genom Rebeckas blogg såg jag att hon och jag jobbar likt idag..
Så jag får ringa så vi kan samåka. Det är alltid roligt att jobba när man åker med en vän!

Igår jobbade jag kväll, det var kul, men stressigt.. Hu, det är så svårt att förklara
vad man gör på sitt jobb för den som inte är insatt i sjukvård.
Tänk vad roligt det hade vart om alla fick göra ett studiebesök en dag! :D

Fick iaf upp 5 st patienter igår.
Svetten rann kan jag säg!


Vi hade en gång en mycket söt och egen person på avdelningen.

- Jaha, så vad jobbar du med då? (frågar hon patienten vid andra bordet)

- Jag är civilingenjör!

- Jaaaaha, ingenjör vet jag vad det är, men civil?

- Mja, det är strået vassare kan man säg...Vad har du själv gjort i dina dar?

- Jag har vart en civil hemmafru!


Haha..
Vissa förgyller tillvaron lite mer än andra ;)



Nähä, redan duschat så nu kanske man kan unna sig att spela lite sims innan det är dags för städ!
Idag kommer ju en man och tittar på lägenheten.. Hoppas hoppas han tar den!


Den 31 ska Vains of Jenna spela i Göteborg. Det får man ju bara inte missa..






Men vi hörs, kära blogg.


Allt känns lite bättre nu, men en ensamhet gnager i mig.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0