´elloh

Gütt dagh mina kära läsare (många av er har jag fölorat..)
MEN, kul att någon läser om mina tankar och funderingar, och mitt tråkiga liv!
Idag skiner solen och jag längtar ut..
Ska hämta Nellie om en stund, sen dra hon, mormor och jag till Halmstad!
Härligt att bara gå runt och strosa.. Och typ fönstershoppa.
Är det ens någon idé att gå in på Lagerhaus när man har en plånbok tunn som ett bibelblad..?
Vi får la se..

Jag har haft en trötthet som tyngt ner mig i ett par dagar. Och jag har knappt ens jobbat.
Känner mig bara så...Trött.
Packar dock för fullt och det tär antagligen på krafterna..
Igår packade vi "ner" köket.
Japp jag är tidig. Jag är en galen människa i stort behov av kontroll! Allt skall vara i sin ordning,  sjukt va?
Jag blev SVINARG på Christoffer för hur han packar, när han väl ställde upp. Gah,, haha..
Ja, det är inte alltid lätt här i livet!


Popquiz ikväll? Alltid trevligt, men inte kul att tänka "åh,fan, jag har inte ens råd med en öl"
Så,m vi får se..
Tänk att pengar kan styra så mycket, är det inte tråkigt?
Men jag ska iallafall till PARIS! Känns fortfarande så där lagom overkligt..

Igår kom Josefine hit och kollade på Idol och myste lite.. Mycket trevligt!
Visst var alla fula i idol igår? Det tyckte jag..
Mumma, idag får vi se Lars. Ja, han är favoriten..Lyssnade på lite låtar han spelat in på facebook
och got damned va ,mysig han är ;)


Nähä,  får kanske ta på mig nått vettig och sticka!


Ha  en fin dag ;)







Vi ska/vill ha en lantligt kök med en moderns "tuch"
vad tror ni? :D







En myshörna i vårat stora vardagsrum?
'





WOW nu har jag ätnligen hittat nått. Stieln jag vill ha i köket kallas SHABBY CHIC
Nu bbörjar det likna nåt....:D:D:D













 
Kolla så fint Cilla har det hemma hos sig, man blir inspirerad..




Idga var vi i Halmstad, riktigt mysigt....Kunde ju inte köpa nåt, för jag e pank (kan inte ens köpa en öl på popquiz, eller nej just det. jag är bara tråkig!)

Köpte två saker dock :S skitbillga, gammeldags mjölkflaskor, 15 å 29 kr, det var det värt..i mitt lanliga kök, hahaha



LOVE!! nu är det IDOL i myssoffan ;)


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Emma och jag köpte varsin cola, ingan annan köpte nått. Man måste inte alltid det.. Vi har ju kul ihop ändå.. Tycker jag

2008-10-02 @ 23:56:10
URL: http://nilssonrebecka.blogg.se/
Postat av: Anette

Himla snyggt kök, det vita lantliga! Ett tips som plånboken gillar.. Gå och titta på Second Hand, DÄR kan du hitta grejer, detaljer till erat nya hem, jag lovar!!! Och du, Liane! Du hade rätt, mina matsalsmöbler går i dom färgerna som du sa. Jojjoten hade fel! ( hihihihih) Kram

2008-10-03 @ 09:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0