En söt

Hej hopp negersnopp!

När jag va på ritz en dag kom det in en kvinna och sa
- Jag vill ha två negerbollar att ta med.
- Ursäkta, va sa du? 2 chokladbollar?

Nä, hon sa två negerbollar säger mormor då.

Men okej. Här sitter jag pigg som en lärka. Jag kan verkligen inte sova längre.
Ansträngde mig, men vaknade kl 10. Jag ska ju jobba inatt och känner mig superstressad!
Och nervös. Fyyykatten asså!
Är rädd att tabba mig- Är ju absolut inte riktigt bra än. Men sen är jag ledig några dagar till
och då är det flytt som gäller. WOOHHOO


Dags att hoppa in i duschen!


Ha det så fint, jag lär ju uppdatera senare....












Hej., nu sitter jag här igen!  Klockan är inte halv sju pch det är redan kolsvart ute. Så tråkigt!
Jag har sovit några välbehövliga timmar idag, mellan fyra å halv sex. Skönt!
Så nu sitter jag här och väntar.. hehe..
Ska dra och köpa nått att äta. För jag måste ju äta innan jag åker och jobbar. Och jag mår illa.
Hela tiden, så jag vet inte vad jag ska käka..
Silka problem va? haha. nä..

Iaf, på fredag ska jag måla om köket vitt. Wieeeee! Emma ville gärna hjälpa till så hoppas hon kan då<!
Och om alla tjejerna kan så kanske man kan dela en flaska vitt på det med? ;D
Riktigt mysigt!




Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lycka till på jobbet inatt !! Det kommer gå hur bra som helst!! Kram Sandra

2008-10-23 @ 22:05:32
Postat av: Rebecka

Ja, klart att det kommer att gå bra!

Se fan till så att resan hem går bra med, man kan vara sjukt trött. Stanna till och sov hos mig om inte annat.. :P

2008-10-23 @ 22:51:16
URL: http://nilssonrebecka.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Oj, jag var seriös i mitt erbjudande, men kom på att du inte kan se det nu, så jag skriver ett sms :D

2008-10-23 @ 22:51:39
URL: http://nilssonrebecka.blogg.se/
Postat av: Anette

Hej! Hur går det? Saknar dina inlägg, men jag VET ni har fullt upp. Kramar till er 3!!!!!!

2008-10-30 @ 07:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0