Ex-it

Är hon nöjd nu eller?
Har hon gjort detta med vilje den lilla satungen?
Hmm, det blir en lång heeelg i väntan på måndag
då jag ska visa runt mina "kära" studenter.. Suck.












Igår var jag hos Rebecka, det var såååå härligt. Gick en promenad mellan åkrarna och tittade
på hästar och lite kossor och nån höna..
Var hos Rebecka framor och farfar och fick mycket goda äpplen..

- Varsegod ta ett äpple
- Men det är ju inte sköljt?


jag önskar av hela min själ att jag var en lantis. Min dröm är att bosätta mig
lite utanför stan, ha massa katter, höns och nån get. Visst låter det bra?
Först ska man ju bara plugga, resa jorden runt, tågluffa, båtluffa, volontärarbeta i afrika, jobba, gifta sig, skaffa barn, samtidgt som man ska må bra och ha det gott ställt och ett fint hus. JIPPI.
Realist som jag är satsar jag på tre saker : tågluff, plugg och barn.


TÅGLUFF! Wow, DET är coolt. Men exakt, man ska bara bestämma sig.


Nähä, jag mår inte bra. Känns som jag är i en dimma mellan feberyra och verklighet.
Lust att spotta istället för att svälja, för halsen är så svullen.

Alla sätter sån press på en, eller är det kanske så att man sätter press på sig själv.
Jag har varit ledig i fem dagar snart.. Och folk förväntar sig att man "gjort nåt kul"
bara för att man är ledig. Men jag har inte gjort NÅT kul och jag har nästan dåligt samvete för det.
Men jag har varken orkat eller velat. Har inte sminkat mig på fyra dagar, det ni!

Igår hittade jag en liten fin ask, som var min mammas farmors, och i den låg jättemycket mynt.
Nyaste var nog från 81 men dom går säkert att använda. Det var iaf 131 :- och jag blev glad..
Sola kanske?

Nu ska jag packa ner alla dildos och sexgungor och strapons och oljor och läderdräkter och piskor som fyller vårt sovrum.





Vad tycker ni om väggord? Vi ska ha ett "barbord" eller ja, ett sånt där högt bord
i vårat extra-vardgas-rum, och jag tänkte ha väggord ovanför på min vita, blanka vägg.
Grrr...




Tjipp, uppdaterar senare!






Städar, vilar och ..städar..och vilar! tar en paus emellan plocket.. Det är lixom inte så lätt att få det bättre,
flyttar lådorna till ena väggen, sen flyttar jag tillbaka dom typ.
Ska bli skönt att flytta in i den nya lyan... Bara en vecka kvar :)


Got to go, puss





Snygg River!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0