Go away and die

Dags att lägga ner den här skitbloggen snart!
Så tråkig som jag är! För, som sagt ingen vill läsa om tråkigheter, och det är ungefär bara det mitt liv går ut på!

Jag har med drömmar, men jag vet att det inte är någon idé.
Jag och falska förhoppningar går jämt hand i hand.



En tjej med drömmar : www.nilssonrebecka.blogg.se

Läs hennes blogg istället, hon må vara lite deppig nu kanske. Men drömmar, det har hon, och hon har inte oturen med sig alltid, så hon borde komma iväg till en högskola, eller afrika, eller miami, eller australien...

Föresten Andreas mamma heter Despo, och Rebecka använder hennes namn i ett annat sammanhang (i sin blogg), och tror att det är ett ord. Hahaha :D Typiskt Rebecka. Hon har hört "ordet" despo och tror det är ett slang-ord för desperat.. Men det är ju bara Andreas mammas namn! hihi. Nu blev jag lite gladare...





<3 <3 <3








Kommentarer
Postat av: Ann

Liane!

Man kan göra allting man vill (nästan i allafall)

Jag tror att hade man bara sett till sig själv och inte brytt sig om andra som vi ofta gör, så når vi säkert våra mål fortare utan dom här kringelikrokarna som blir. Men vilket tråkigt liv att bsra springa på i sitt egna, nä ta det lugnt o ha de bäst och fortsätt skriv!

Kram Ann

2008-10-08 @ 06:42:35
Postat av: Hanna

Sluta inte blogga, då har jag inget roligt att läsa varje dag. Nej nu ska jag dra till jobbet............. Gonna miss you idag. Kram

2008-10-08 @ 13:11:53
Postat av: Rebecka

Despo är mitt ord, jag har kommit på det ;)



Plugga matte b, klara det, och plugga med mig sen, du vet ju att vi är bäst ihop. Jag vet det med och vill mest av allt göra det ihop med dig :)

2008-10-08 @ 16:16:14
URL: http://nilssonrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0