Grön är kolören denna månad

Idag är det värre, mycket värre. Tur att jag gick till doktorn!
Dags att ringa Agneta och avboka mitt jobbpass på..imorn!
Jobbigt, jag har redan vart sjuk denna månaden och jag hatar det. Jag drömde att ALLA
på jobbet stod och snackade skit om mig på expiditionen, och när jag kom sa dom "Ssshhhhhhhh"
så blev det jättetyst och jag blev jättearg! Drömde att dom snackade om att jag inte kunde mata bäbisar.
Konstigt va?

Sitter här för att jag inte kan sova...
Oh, jag som skulle gjort så mycket.. Jag tycker vi har mkt kvar att packa,
eller ja.. småsaker och sånt.. Soffan och hyllan ska monteras ner osv.
Men men, Chris är ledig idag så jag får bannemig sätta han i arbete! :)




CPAP någon?
Lite combivent kanske?
Inte det...




Kan inte följa med på chefens avslutmingsmiddag idag, lite halvkeligt..Men orkar faktiskt inte...





Nu ska jag krypa ner framför TVn och kolla på typ... "Abtronic så får du ny kropp på fem minuter"




PUSS I LOVE YA`LL

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Liane!

Krya på dig och lycka till med flyttningen.

Kram Hillevi

2008-10-22 @ 14:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0