Hej blogg.

Nu skulle jag varit på jobbet och tatt rapport.. Men jag är hemma. Suck. Hatar det.
Men så är det, måste "vila" men det är svårt. Kan inte låta bli att packa lite här och där..
Jag har extrem-ont i ena örat och andingen är oehört tung. Orkar inte andas, och jag poxar säker bara 80%
Är det inte bättre tills imorn begär jag heracillin eller nått istället för kåvepenin, som tydligen inte brukar ha nån
verkan på mig enligt Mamma och mormor.
JAJA.

Allt känns förövrigt helt underbart. Var förbi hos Jan en snabbis igår, han fyllde ju år.
Vi skrattade och hade trevligt allihopa.
Minns dagen då mamma "dog" så satt vi och grät och visste ingenting om framtiden.
Och nu sitter vi här och har livet framför oss.
Mamma har blivit lovad en trea på herting, och jag hoppas hon får den som det är sagt!
Och vi.. Ja... Vi och våran lägenhet. Det ska bli underbart.
Och jag är rättså glad trots att jag är lite sjuk. Inget som gnager och har sig...

Emmas mamma gillar också shabby chic och Emma ska hälpa mig med att måla om <3


Svärmor kommer med 3 plåtar pizza på lördag, när vi flyttar. Mmm, tack! :)

Ni som vill får föresten gärna komma och hjälpa till med flytten. Som sagt det bjuds på pizza, haha
Stackrs Vincent stänger vi in i förrådet hela dagen, med kattlåda och mat å allt.. Så får han vara där inne tills
vi hämtar han på kvällen, när allt är klart. Han är ju som sagt en innekatt så man får hålla ögonen öppna!
Förrådet är ju stort som fan också så det ska nog gå bra!


Nähä, stockholm till nyår, Paris i november.. Vilken huvudstad blir det härnäst? Hmm..

Ibland tänker man att man itne har några vänner. Ibland går det så långt mellan träffarna..
Men när vi väl ses och pratar känns allting bra igen..
Sen är jag sån.. Jag har inte behovet av att träffa massa vänner och vara supersocial alltid.
Vet inte varför. jag är bara sån. Folk vet väl det vid det här laget antar jag.
Men jag har ett fint tjejgäng...




 Allas våran bästis Rebecka..



 Jag och Celine



 Josefine å jag


 Jag och Emma J


 Jag och Emma B


 Fassn ingen  bild på mig å Jennie. Så hon fick va själv. Men här är hon. Jennie












Svärmor!

























Jag har tagit det så lugnt som möjligt idag.. Skönt. Plockat lite grann å så. Det vanliga ni vet.
Nu gör Christoffer mat.  MUMS. Han skämmer verkligen bort mig nu när jag e sjuk..



Lite fina bilder























Sådär. Nu ska vi snart bänka oss framför TVn. Det är inte så ofta!




Puss

Kommentarer
Postat av: Olivia ;)

Vilken mysig blogg du har! Tack

2008-10-22 @ 21:03:21
Postat av: Anette

Jajja, dig Liane!!! Usch vilken bild! Ja,ja du är förlåten,jag fick ju vara med på ett hörn iallafall. Ta nu det lugnt, det ordnar sig imorgon, jag lovar! Blev det fint ,med målningen i köket? Det ska bli så spännande att se eran lägenhet . Kram och puss, sen i morgon, ungar!!!!

2008-10-24 @ 22:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0