HEY!

Jag är ledig, idag och fyra dagar till! Är det inte underbart? :)
Idag har jag bara slappat, inte ens klätt mig än.. om man inte räknar min
fula mysdress då!
Vaknade relativt tidigt, väckte mannen och vi åkte för att handla.. Åt en lyxfrukost
framför TVn (hatar att äta vi tvn men vi har lådor i hela köket)
Iallafall, det var mycket trevligt!!
Sen har jag väl bara spelat Sims iprincip. Skönt när man är ledig..
Imorn ska jag börja packa iordning resten, det är ju bara tio dagar kvar till flytt..
Min "kära" hyresvärd plingade på innan och sa att hon hittat en ny hyresgäst som kunde flytta in
den första november!!!!!!!!! :D:D:D
WOW!! Fasiken va glad jag blev...
Jag tackade henne massa för detta (vi slipper alltså betala dubbla hyror och livet känns plötsligt MYCKET lättare..)
när jag sa tack för femte gången sa hon : Ja, men det har aldrig vart tal om nått annat...
Då hade hon glömt att hon sagt att hon hade många järn i elden och abolut INTE lunde hitta nån förens första DECEMBER
Gaaah, så här har jag gått och haft ont i magen för att hon är cinil.

Så kan det gå när inte haspen är på!

Idag ska jag ge mig på en liten utmaning.. Ska lyckas göra gott potatismos. Spännande,
Fick morsans recept...Och det kanske låter som en lögn..Men..Min mors potatismos smackar exakt lika dant
som torggrillen. Japp!

Får se om det blir Rebecka och katterna idag.. Dom är ju så underbara dom små liven.
Dom skänker verkligen själaro! Haha


"Har hon inte nackat dom än" säger Hanna till min förfaran- Fy skäms Hanna! :P


Nähä, dags att ge sig på potäterna.



Puss för fan, Puss.

Bosse kl 19. Fyfan va spännande- not






Är vi inte bara too hot?
Hahaha...


:S

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hallå där! När jag läser dagens blogg verkar det som att du haft en bra dag=) Det glädjer mig, tills jag ser att du skrivit att jag vill nacka kattungar, haha (det vill jag i och för sig ibland är liksom ingen katt människa) Sen kommer vi längre ner på bloggen och ser en fruktansvärt ful av mig bredvid dig som alltid är så jäkla snygg! Jaja jag gillar dig ändå. Puss på dig.

2008-10-15 @ 21:43:17
Postat av: Aliza

oj, och så hittade man dig här!! Vad roligt!! Hur mår du, det var länge sen!!



/Aliza om du kommer ihåg mig :D:D vi lekte ju allti när vi va små haha (A)

2008-10-16 @ 17:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0