Ironic

En lugn lördag till min fördel..Gudars va skönt!
Lite pizza pch mys kan inte bli bättre..
Massa körtlar e svullna här och var, hals, ljumskar och armhålor. Ont.
Och på morgon hostar jag upp stenhårda gul-brun-gröna slembollar. ISCH!
Så jeffla äckligt!
Nog om det!! Idag ska jag på kattutställning med mormor och Nellie. Kul kul!

Imorn är det utblidning istället för jobb, underbart! Utbildning är kul.
Jag Älskar att lära mig saker!

Nähä, dags att kila, får återkomma!




Well life has a funny way of sneaking up on you
When you think everything's okay and everything's going right
And life has a funny way of helping you out when
You think everything's gone wrong and everything blows up in your face

A traffic jam when you're already late
A no-smoking sign on your cigarette break
It's like ten thousand spoons when all you need is a knife
It's meeting the man of my dreams
And then meeting his beautiful wife
And isn't it ironic, don't you think?
A little too ironic and yeah I really do think










Igår fick jag ett sms av Sandra, hon var i the big-city och hade sett Lars..
Mmm, ögongodis!














Idag har det vart en riktigt kattdag. Va på utställning med Mamma och Nellie, mormor orkade itne..
Massa söta katter..Sen åkte jag å min lilla familj hem till Rebecka, som inte va hemma, men vi våldgästade ändå
för dom har ju kattungar!! Oooooh så söta :)
Sen hem till mormor och åt skäggbiff. Nej....sjömansbiff hette det visst!

Nu är jag hemma å skrkuvar isär bord och stolar. jag f¨r verkligen göra typ allt.
Men tänker absolut inte bära alla flyttlådor. Nått får han göra..den där mannen...!
Annars är allt lugnt. Ska till gbg å se Vains den 31. Kul!

Got to go!




Kommentarer
Postat av: Rebecka

Oh, det är den mobilbilden på Lars som jag skickade till dig när han låg i min säng och sjöng för mig.. ;)

2008-10-19 @ 15:53:35
URL: http://nilssonrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0