Katt <3

Morrn morrn. Idag har hag fått ställa klockan för att komma upp i tid.
Usch, jag har blivit en riktig sjusovare. tack vare hösten..
Och trött är jag! Men det ska bli roligt idag, för jag ska snart tioll Rebecka!
Hon har 3 små kattungar, wiiieeee!!
Jag äskar katter. Nu kunde ju Vincent fått en bror, det hade han tyckt va roligt.. Men Chris är inte sugen på det:S

Sen är det jobb igen, vid två. Tredje kvällen på raken. Ledig en, sen tre dagar till!
Nellie fyller år på onsdag så det är lite synd att jag jobbar då..
Men men,..

Nähä, får slänga i mig nått å begé mig..

Ha det fint






Haha..

Kommentarer
Postat av: Anette

Åh , så söööt han är Vincent!! Ge gossarna varsin kram

2008-10-06 @ 22:07:12
Postat av: Anette

Åh , så söööt han är Vincent!! Ge gossarna varsin kram

2008-10-06 @ 22:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0