Köttbullemacka och oboy

Kära blogg. Jag har försökt skona dig från mitt deppiga humör.
Vad händer? Jag har haft en paus från bloggandet i några dagar, för hur kul kan det va att läsa om allt tråkigt hela tiden..
Men samtidigt tänker jag : detta är MIN blogg, och jag skirver i den för att jag tycker att det är skönt att "skriva av mig"
Här kan jag skriva saker och ting jag vart med om, och lixom..Kunna "lägga" det här.
Min blogg handlar inte om massa roliga saker och roliga drömmar och det händer inte så mycket roligt i mitt liv just nu.
Men det gör väl ingenting? För detta är min blogg, eller hur? Och den som inte vill läsa behöver ju inte..
Den som suckar och tänker "fan va hon gnäller" kanske ska läsa någon annans blogg!
Tillslut har jag säkert inte en enda läsare kvar, haha!
Men men..

Så vad har hänt? Jag vet inte.
Skylla på vädret eller ta sig i kragen?
Får nog ta och rycka upp mig lite nu! Jag har trots allt mycket roliga saker att se framemot..
Ny lya, Paris, Stockholm.. Mmm..Vad jag längtar!
Allt detta sker november-december.
Men vad gör man om man inte har råd. Nu har jag kastat mig in i saker jag vet att jag inte har råd med.
Och det är inte likt mig. Antar att jag får göra det bästa av situationen!

Wow, vi ska till Stockholm, hela familjen!
Det ska bli så jävla roligt och mysigt..
Mormor fyller 60 den 30 december och JAG har annordnat en överraskningsresa!! :D
Så den 29 december ska mormor få packa en resa och så kidnappar vi henne till Stockholm, där Jerker (min morbror) bor! Mormor och Jan ska bo på lyxhotell som jag bokat åt dom, hehe.
Resten va oss ska sova hos Jerker och Tina. Så vi är i Stockholm över nyår...
P.S detta är hemligt!

Iallafall. Underbar lättnad att veta att vi ska vara i Sthlm över nyår.
Jag är så trött på nyår och alla konstiga förhoppningar. Varför bryr man sig ens?
Eller så.. Varför är det SÅ viktigt att det blir en bra festkväll bara för att det är nyår?
Nu får jag vara med min familj och Christoffer <3
Blir nog bra :D Kanske hinner med att se sthlms nattliv me ;)


Vi har börjat måla, Chris och jag. Med acrylfärger, på dukar.Underbart!
Men enda estetsika sida måste ju bejakas! Så nu målar jag nakna alver på dukar med
riktiga färger! Haha... Ja, lite terapi är ju tydligen aldrig fel för min del höhö.

I helgen har jag vart ledig, och..Sjuk? Vet inte. Kännt mig helt jävla väck.
Sov heela lördagen och va helt.. Knäpp.
Men tog mig iaf bort till Josse på kvällen, Rebecka och hon hade vart i Danmark och
shoppat lite och antagligen haft väldigt trevligt :)
Dom sminkade sig och vi drog vidare till Emma..
Silvia från Sevilla var där med Johanna.. Och Rebecka, Josse, Emma, Silvia och Johanna
skulle äta räkor så ´det kändes verkligen som att jag våldgästade dom !!
Men sen kom det lite fler folk, och vi spelade buzz och hade trevligt. Jag var dock trött så jag vandrade
hem vid elva-snåret.

Söndagen var underbar! Vi hade riktigt mysigt..Chris och jag! :)
Gick promenad, gjorde stoor lyxfrukost med äggmackor och köttbullemackor,
målade i flera timmar, sen lagade vi egna hamburagre. Mumma!

Snart dags för jobb. Hanna kommer och hämtar mig.



 Chris


 Andreas
Tro på dig själv och lycka till ;D



 Jerker


 Tina










Be strong girl. follow your heart.
I´ll be there for you!








Jag och Josefine!

Hon kanske ska plugga i Halmstad till våren, WOW, you go girl!!



Kommentarer
Postat av: Anette

Jag tycker att du ska skriva va i helskotta du vill på din sida! Passar det inte kan man som du skrev, gå och läsa nån annan . Det är väl bättre att vara sig själv, och livet ÄR inte alltid på topp! Man måste lära sig att klara av "slentrianen" också.Det är ju så det verkliga livet är. Så ryck upp dig, stumpan. Jag läser iallafall med "förtjusning"! Kram från Familjen du har i Ljungby, också!!!!

2008-10-13 @ 13:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0