Shit

Okej, såhär är det. Igår hade jag en enormt deppig dag.
Idag är det bättre. Snart, för jag ska ut i solen och bli bjuden på kaffe av Chris.
MEN igår kom lixom verkligheten ikapp igen, den jag så gärna vill tränga undan...
Björn ringde.. Och han var lessen för att Nellie inte ringt honom. Blabla..
Vi paratde i över en timma och det var mest tårar och skrik.
Allt är jobbigt. fattar han ingenting? Är det så jävla konstigt att Nellie inte vill ha med han att göra?
Nej, inte alls konsigt. Blev bara så trött!
Så jag var nära till gråt hela dagen. Han sa massa saker och det lixom vällde över..
What to do?
Du kan inte hela tiden skylla på din szchitsofreni å blabla, för du har själv satt dig i situationen.
Du knarkade dig till en psykos. Ditt eget fel. Kan du verkligen med att fråga "varför vill Nellie inte ha med mig att göra?"

Nä , usch, nog om det. Orkar inte dra hela jälva storyn igen.. Det blir så fel ändå.
Men det är så skönt att skriva av sig! Kanske borde skaffa en dagbok istället..



GRATTIS NELLIE 13 ÅR!!!!!


Kommentarer
Postat av: Sandra!

Hej!



Vill du tjäna extrapengar på ett väldigt enkelt och kostnadsfritt sätt? Registrera dig då här:





http://pengargratis.se/?r=1332





och börja samla poäng. Det är väldigt enkelt och helt och håller gratis. Du får sedan dina pengar insatta på ditt konto eller om du vill i ett brev på posten. Nu finns även en tävling för medlemmar där man kan vinna en bärbar dator. Du har inget att förlora på detta, du kan endast gå plus!



Lycka till!

2008-10-08 @ 14:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0