KNOW ME NOW.

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
Ja, jämt och ständigt
Titta på dig själv i spegeln: Ja
Gnälla: Ja, ofta
Skrika: Jag pratar ju väldigt högt...
Sova: Ja
Ha ångest: Ibland..
Skada dig själv med flit: Nej
Ta mediciner du inte borde ta: Nej
Vilja dö: Nej
Drömma mardrömmar: Sällan
Drömma sexdrömmar: Ja, rätt så ofta haha
Ta droger: Nej
Försöka vara annorlunda: Nej?
Klä dig i svart: Njae..
Gå till kyrkan: Nej
Gå i skolan: Nej :(
Röka: På fest
Ha sex: Ja
Ljuga: Jag brukar ljuga för Chris ibland..När jag köpt nåt jag inte borde säger jag "jag fick det av mormor" ;P
Hata folk: Ja, ibland mer intensivt
Lita på folk: Ja, fasst det är antagligen dumt! Man vet aldrig vad som sägs bakom ens rygg, right?

VEM:
Saknar du:
Ibland tänker jag på Jenny..
Vill du döda: Ingen!
Rörde dig sist: Vincent
Vill du slå: jag vill ge en käftsmäll till killar som behandlar sina flickvänner som skit! (särsklit en!)
Kysste dig sist: Christoffer
Vill du kittla: Vincent :)
Kramade du sist: Vincent
Vill du prata med: Jag vill prata med Johanna nu. Ska nog ringa henne..
Skrek du på sist: Chris, precis innan läggdags igår.
Vill du vara som: Kropp som Carmen Electra, smart som Eienstien, humor som Björn G, sjunga som Celine. Typ
Sårade dig sist: Det du!
Vill du bli galet full med: Vet inte
Gjorde dig riktigt glad senast: Christoffer
Fick du sms från senast: Christoffer
Ringde dig senast: Rebecka..Nej, mormor
Är snyggast på jorden: Oh, det finns så många hotties.. Johnny Depp går aldrig ur mitt sinne..


HAR DU:
För många vänner:
Nej, tävrtom skulle jag tro.
Förföljelsemani: va?
Tvångstankar: Ja, oskyldiga sådana..
Någon annan psykisk sjukdom: Nej, förhoppningsvis inte haha
Någon fysisk sjukdom: Nope
Någon skada: Nej
Färgat håret: Ja, lite väääl mycket. Just nu..Blond, sen har jag ju vart rosa-svart, brun, grå, grön (missfärgning såklart) Brutit några ben: Fick en spricka i axeln bär alex hoppade av gungbrädan i luften...
Några piercings: Naveln och klittan. Okej, bara naveln..
Egen dator: Nej.
Bra självförtroende: Inte så...
Kysst någon: Jag älskar kyssar
Sagt jag älskar dig till någon idag: nej
Bjudit ut någon: Hm, vet inte riktigt
Varit kär: Ja
Dumpat någon: Ja...
Stulit någonting: Ja, hade min samling under Jennys säng. Hon åkte fasst och vi slutade busa!
Lämnat landet: Ja, wish i were now...
Tuttat eld på nått: mmm
Gjort något olagligt: Ja och det har jag fått sota för!!


HUR:

Går du:  Vickar på rumpan i hopp om att vara sexig
Svarar du i telefonen: Hej mitt namn är Liane Magnusson, vad vill du mig en sånhär dag och vem fan är det?
Fördriver du tiden: Datorn..
Mycket pengar har du: PENGAR? JAG? None..
Tjänar du pengar: Japp! Lite iaf..:)
Ofta diskar du: nån gång i veckan..
Ofta städar du: Alltid typ. Men blir aldrig nöjd!
Många stör du dig på: Några.
Ofta träffar du din familj: Mormor ofta. Mamma sällan. Nellie ibland..

TROR DU:

Att du kommer bli något: Jag hoppas!
På gud: Nej, för vad har han gjort för mig? Gett mig ett helvete på jorden.
På rymdvarelser: Nej
Att folk tycker om dig: Ibland tvivlar jag starkt på om dom verkligen gör det! Men, Thats me
På ett liv efter detta: Ja, det måste jag tro på...
Att fiskar kan tänka: Absolut, och dom känner visst smärta när dom får stora nålar ikörda i sig. Jävla djurplågare!
Att du kommer leva länge: jag undrar det.. Får la en härtinfarkt vid 40









Sådär, en fjortislista till er som inte känner mig. Nu gör ni det.
No jag är nog lite mer komplicerad än så . Va jobbigt!
Nu ska jag till stan, ensam. Kolla på fina saker och drömma mig bort.
Lämna in kameran


Igår var vi som sagt i Halmstad, momor, Nellie och jag. Det var riktigt mysigt! Brukar aldrig bara vara vi tre!
Åt våfflor och skrattade .. Ja, så ska det va! :)
Var hemma vid halv halv åtta nått, körde hem och kollade på Idol.. Seg som en råtta!  Idol var skit förresten, kunde lika gärna missat det!





 bikupa a´la Amy Winehouse!


  Den här hårförgen vill jag ha tillbaka, hur?




 Jenny T










Uppdaterar lite..

Idag har jag vart med mormor! Det var riktigt trevligt...Gick lite på stan och bjöds på fika!
Vad tänker folk tro? Egentligen..? det är kanske konstigt att ha en sån relation till sin mormor..
Men hon är ju trots allt den enda jag har. Sen mamma "försvann" har jag och mormor blivit starkare ihop,
vi har bearbetat och hittat en relation som vi inte haft förut. För tro mig, dom gånger jag träffade mormor
var på kalas eller jul. Nu hörs vi nästan varje dag.
Hon förstår att jag inte alltid orkar vara på topp och att jag har en liten störning.:P Tur för mig att hon är lika dan!
jag är verkligen bortskämd av momor och Jan. Och, ja, dom vill väl "ge igen" för de åren som dom inte vart där..
Att dom aldrig såg och förstod.. Ja, så det kanske inte är så himla komplicerat ändå. Mormor och jag..

















And you singing the song thinking this is the life
And you wake up in the morning and your head feels twice the size
Oh where you gonna go, where you gonna go, where you gonna sleep tonight?






Nu är det inte långt kvar tills vi ska till Paris. Tjejerna och.. jag.
Får låna pengar av Jan.. Måste ju med! Kan ju inte alltid banga!
Detta är nått jag verkligen vill, so lets make it happend.


Paris, here I come







Oh, life it's misunderstood them
So they close their eyes
And dream of better days
Oh, life it's misunderstood
Life's not always fair or so they say

Strangled, caged and left alone
Doin' time in a broken home
Feelin left to die
I'm a product of your troubled ways
You made me what I am today
Now you're askin why


Kommentarer
Postat av: Ann

Hej Tjejen!

Sen jag började läsa din blogg har jag känt en sorg över att vi inte känner varandra så väl. Ändå gör jag ingenting åt det!!

Vill att du ska veta att jag tänker på dig, och även på Jennie.

Kramisar Ann

2008-10-04 @ 12:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0