Söndag

OJ vad trött jag är. Christoffers klocka ringde kl: 06.00 och jag kan inte somna om förens han har gått.
Det är vääääldigt kallt i lägenheten för vi har inte satt på ett enda element än. Antar att vi är snåla nu..
Allt för att spara, men det kändes verkligen som att det blåste kall luft i mitt ansikte och nu är jag jätteförkyld igen!
Dags att skruva på elemnten ändå kanske!

Jo, jag vakande nyss..halv tolv. Det är inte likgt mig, jag får pngest om jag vakanr senare än tio!
Men idag var det så fantastiskt skönt...När regent bara öser ner på utsidan och jag ligger i en säng med två duntäcken!
Mmm.
Fick ett sms av Rebecka ´runt åtta tiden, hon berättade om kattungar som dom har tagit hand om..
Oooh, vad jag drömde sött om dessa kattungar!
Får se om jag tar mig dit, ska ju åka med Hanna och Agneta vid två, så det blir lite tight med tid..
Men imorn? :)

Igår jobbade jag, och vi var ett riktigt härligt gäng, Sandra, Sara, Gerd, Agneta och Birgit. Gu va kul :P
Idag är det Birgits sista dag! Jag kommer att sakna Birgit lite grann.Hon är väldigt speciell! men hon kan fakriskr vara riktigt go och rolig också!
Jag tycker att folk kan få bilda sig egna uppfattningar innan det gaggas för mycket!
Vi hade lite och pilla med igår så några stjärnos på is hanns det inte med tyvärr.
Men jag hann med att åka förbi Jennie!
Trött, fet och blek. Usch, jag är i desperat behov av en makeover.
Iallafall! Det var väl trevligt hos Jennie, och det var kul att träffa henne, Josse, Emma och Emma.
Sen var där en tjej som hette Louise, hon kände min pappa. Så hon hade maaassor att säg..
Men, det är inte alltid kul att komma till en fest, när folk är som fullast och påväg ut. Så jag stannade inte så länge
en timma drygt. Fick en välkomsdrink och ostbågar innan jagcyklade hem och la mig..

Ja, osm sagt idag hinner jag inte göra så mycket. Hinner jag duscha håret? uuh. Vi får se helt enkelt.

Inte en sekund går utan att jag tänker på lägenheten-.. Jag börjar lbi orolig.
Min nuvarande hyresvärd säger att hon ska försöka få in nån till 1 november,
Men det vet jag redan att hon inte gör, för hon har ju inte försökt än, och det äör trots allt bara drygt tre veckor kvar!!
Vi tog oss kanske vatten över huvudet när vi gick med på att flytta in så tidigt...för vi har verklgien inte råd. OM vi får ta två hyror. Jajja, tjöt tjöt om pengar.
Skitsamma! Det ska iaf bli hur kul som helst att få flytta snart...

Matte till våren? Det är lika bra att få det gjort om jag nu ska plugga sen..
Räknas IG som ett betyg verkligen? :S

Nu ska jag läsa tidningen. Den elektroniska tidningen ;)






GRAATTIIIS JENNIE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0