Drinkar..

Idag har Rebecka och jag fått den stora äran att göra drinklistorna till Medicinfesten!
Så jag är uppe med tuppen och snar utanför dörrn...

Igår jobbade jag och det var hur trevligt som helst! Idag ska jag byta grupp, men får ju jobba med Hanna så det kan de va värt ;)


Jag har egentligen inte så mycket vettigt att skriva.

Någon som känner någon som hyr ut lägenheter? Det börjar bli akut...


Got to go!


Här kommer några av helgens bilder! :
Klicka för att förstora!


                           

Kommentarer
Postat av: Sandra

Måste berömma er för de super bra drinklistorna ni gjorde !!!

Imån smäller det!! E faktiskt ladda förutom en liten sak bara men men

Har oxå fixat lösnaglar där det står med glamour look och lösögonfransar !!

Vi ses imån. Du nämnde att drinkarna va dyra det e ju därför dokrorerna e medbjudna !!!!

Kram kram

2008-09-18 @ 18:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0