Fuck Jantelagen

Vad krävs egentligen för att bli en framgångsrik bloggerska?
Nej, jag kan tyvärr inte ge er det svaret . Jag är inte framgångsrik, än.
Men ett tips! Skriv ofta..
Vilket jag är dålig på.

Hösten är här och jag är på mitt allra tråkigaste humör.
Kanske inte rikitgt, men för det mesta tycker jag att mina tankar flyger
ivär till en varmare destination. Typ Grekland. Kan inte annat än att
längta mig bort då regnet öser ner.. Men jag klarar mig nog. Precis som alla andra ;)
Och kanske är det lite mysigt också? Inget press på att fixa sig, vara brun och
tvånget att "vara ute för att solken skiner"
Nej, igår hade jag en trevlig höstkväll! Duschade och tände alla värmeljus i hela lyan,
hackade grönsaker att dippa och en cola att njuta av.. Mumma!
Christoffer var frösåtss också med.
Vi tittade på Idol, som är fruktansvärt roligt... Förutom när Chris säger:
"SÅDÄR låter du!"... Ocn när det kommer nån som sjunger Ännu sämre utbrister han: "Nej. det där ÄR fan du"
Jag kan tydligen inte sjunga.
Men men , Idol är underhållande. Att man tycker att det är så kul att se andra göra bort sig!?

Du har gjort bort dig, Bigtime! Du är en sån wannabe att folk skrattar bakom din rygg.


Iallafall. Ikväll blir det också innersittar-kväll. Jobbar 7-16 hela helgen och det känns..Okej.
Kom nyss hem från Rebecka. Eller..hm från Jennie fasst Rebecka bor där ibland..Just nu är
Rebecka katt-vakt. Inte dåligt för en allergiker som egentligen är hundmännsika!
Bra där:)


Hm, jag är kanske öppen...På ett dåligt sätt? Jag vet inte, får folk fel bild av mig?
Eller väljer dom att skapa den bild dom själva vill... För visst har man alltid fördommar.
I denna blogg har jag öppet och ärligt berättat lite om mina erfarenheter om att växa upp i annat än svensson-hem
En kille som läst min blogg sa att jag verkade skum och konstig för att jag går hos psykolog?
Stackars dom som inte vet.
Kanske borde jag hålla käft, för visst har många lärt sig att "det som inte syns finns inte"
Man pratar inte om sina problem, och lyckliga familjen döljer alltid skavankerna.
Fy skäms.

Men, tur för mig att det inte var jag själv som valde mina föräldrar.
DÅ hade jag vart skum!



Nej, bloggar kanske imorn igen.
Suguk är en bosnisk grönsak?





Kände för att lägga upp lite gamla bilder jag hittade. Jag har fina vänner!


  


 Mormor :) Morfan Jan


 Jag och Mamma Nellie
 Björn och Nellie. Nellies pappa..

Min halvsyrra på pappas sida. Jennie





Min Pappa <3















Blev förvånad över att Du ringde mig. Det var längesen sist. Helt allvarligt visste jag inte om du levde eller ej, vilket du tyldigen gjorde. Så mycket jag vill prata med dig om. Skrika på dig, sparka på dig.. Krama dig.
Hur kan en substans betyda så mycket mer än en levande varelse?
I min värld är det sjukt och så fel. Jag kan aldrig förlåta dig.


Dö inte, än.










OKEJ, men läs inte min blogg om du stör dig, jävla fitta!
Kryp in i ditt svenssonhål och lev lycklig i alla dina dar,,



Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Dufwa

För att bli en framgångsrik bloggerska ska man skriva från hjärtat, mena det med själen och korrekturläsas, men inte rättas, med samvetet.

Du har lyckats.



2008-09-05 @ 21:49:40
URL: http://dufwa.blogg.se/
Postat av: Dufwa

För att bli en framgångsrik bloggerska krävs att man skriver från hjärtat, menar det med själen och korrekturläser, men inte rättar, med samvetet.

Du har lyckats.

2008-09-05 @ 21:55:43
URL: http://dufwa.blogg.se/
Postat av: Ann

Du är inte konstig Liane! Man vet inte vilka vägar livet tar, "tur det". Du är nog lite lik mig, jag är ibland oxå för öppen för mitt eget bästa, men samtidigt får man respons på de man säger och människor öppnar sig på ett annat sätt när man berättar "konstiga" saker som man upplevt och känt. De människor som tycker man är konstig är nog trots allt de som tyvärr sitter inne med en del skit, som hade behövt luftats. Men de kan vi inte ta på vårt ansvar hehe!

Ha de bäst!

Kram Faster Ann

Ps. Gillar kortet på brorsan, mycket saknad!!

2008-09-05 @ 22:27:33
Postat av: Anonym

Du har all anledning att vara stolt över dig själv Liane, det du har varit med om i ditt liv hade nog inte många klarat av. Du ska absolut inte vara på något annat sätt än du är. Det är ju det som är du.

Att vara så öppen och genomärlig som du är kommer du alltid att vinna med i längden. Inskränkta människor kommer det alltid att finnas, lägg inte ner någon energi på att försöka vara dom till lags.

Ha det bra!

Kram Hillevi

2008-09-06 @ 01:25:47
Postat av: Rebecka

Till att börja med sjunger du faktiskt inte vackert. Men vad du än har att säga eller sjunga så lyssnar jag =)



Och, varje dag vi missar att prata med varandra verkar det hända nya saker i ditt liv, ibland bra, ibland mindre bra. Men jag saknar dig varje dag och vill dela allt med dig för du är min bästa vän! =)

2008-09-07 @ 14:23:37
URL: http://nilssonrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0